IMPRESIVNO SPORTSKI NA MNOGO NAČINA.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 3 Gran Turismo.

Uz opcionalnu opremu kao što je Adaptivna M suspenzija, Sport režima i varijabilnog sportskog upravljanja možete učiniti vašeg BMW Serije 3 Gran Turismo još dinamičnijim i pokretnijim. Aktivni zadnji spojler koristi tok vazduha kako bi smanjio podizanje karoserije i povećao efikasnost i dinamičnost.

SPORT REŽIM.

Samo je pitanje odabranog režima: sa kontrolom iskustva u vožnji podešenom u Sport režim, motor i dinamičnost vožnje vašeg BMW Serije 3 Gran Turismo reaguju direktnije, omogućavajući vam sportki stil vožnje.
Sport režim se aktivira putem kontrole iskustva u vožnji koja se nalazi na centralnoj konzoli. Putem unapred definisanog podešavanja i u skladu sa izabranom opremom, rezultira značajno dinamičnijim podešavanjem pogonskog sklopa i suspenzije – u poređenju sa standardnim podešavanjem.. motor reaguje spontanije. U kombinaciji sa Steptronic transmisjiom, tačke promene stepena prenosa poprimaju značajno dinamičniji karakter.
U kombinaciji sa adaptivnom M suspenzijom šasija dobija mnogo dinamičnije podešavanje. Ako izaberete sportsko upravljanje, pomoć servo upravljanja je smanjena kako bi imali direktniji osećaj kontrole nad vozilom.

VARIJABILNO SPORTSKO UPRAVLJANJE.

Varijabilno sportsko upravljanje

VARIJABILNO SPORTSKO UPRAVLJANJE.

Varijabilno sportsko upravljanje podstiče veoma direktan stil vožnje i uključuje Servotronic tehnologiju radi povećane agilnosti i lakoće parkiranja.
Varijabilno sportsko upravljanje funkcioniše nezavisno od vaše trenutne brzine, menjajući odnos upravljanja u skladu sa uglom skretanja. Sistem uključuje Servotronic funkciju i smanjuje potrebno okretanje volana kako bi skrenuli pod veoma oštrim uglom. Ovaj sistem povećava udobnost prilikom parkiranja i manevrisanja, kao i sportsku agilnost u oštrim i lakat krivinama. Pri malim uglovima upravljanja sistem pruža odličnu direkcionu stabilnostu i veoma velik stepen preciznosti upravljanja.

Aktivni zadnji spojler

AKTIVNI ZADNJI SPOJLER.

Akivni zadnji spojler optimizuje tok vazduha na zadnjem delu vozila kako bi se osiguralo dobro prianjanje i klasična BMW dinamika vožnje.
Zadnji spojler automatski izlazi pri brzinama preko 110 km/h – i uvlači se kada se brzina spusti ispod 70 km/h. Takođe ga možete ručno kontrolisati putem tastera na vozačevim vratima (ispod tastera elektro podesivih prozora).

ADAPTIVNA M SUSPENZIJA.

Adaptivna M suspenzija

ADAPTIVNA M SUSPENZIJA.

Adaptivna M suspnezija se spuštena za deset milimetara, dodatno povećavajući pun dimačni potencijal vozila. Vozač može podesiti karakteristike vožnje, putem kontrole iskustva u vožnji, kako bi omogućio stil vožnje koji mu najviše odgovara – od udobnost do veoma sportskog. Bez obzira na izabrano podešavanje, elektronski kontrolisano vešanje u sklopu Adaptivne M suspenzije se kalibriše u deliću sekunde kako bi odgovaralo uslovima na putu. Sistem takođe koristi brojne senzore koji mere vibracije točkova i brzinu vozila kako bi se postigla optimalna suspenzija i bezbednost tokom vožnje.
COMOFRT režim se može izabrati radi opuštene vožnje. SPORT režim omogućava izraženo sportski podešenu suspenziju sa primetno tvrđim vešanjem. Radim ekstremno dinamične vožnje, SPORT+ režim predstavlja najbolji izbor: DTC funkcija (Dinamična Kontrola Proklizavanja) je aktivirana, što omogućava više proklizavanja pogonskih točkova, radi sportske vožnje koja pomera granice dinamičnosti vozila. Međutim, DSC funkcija nije potpuno isključena; umesto toga ona interveniše mnogo kasnije – u granicama fizički mogućeg i bezbednog – kako bi stabilizovala vozilo.

BMW xDrive

BMW xDRIVE SISTEM.

Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na svim točkovima se savršeno prilagođava najizazovnijim uslovima na putu, osiguravajući optimalno prianjanje u svakom trenutku. xDrive i Dinamička kontrola stabilnosti (DSC) garantuju da će vaš BMW automobil ostati bezbedan i stabilan. Kontrolisan putem senzora DSC sistema, xDrive fleksibilno i brzo raspoređuje snagu između osovina kako bi se sprečilo predupravljanje ili podupravljanje u krivinama, tim putem osiguravajući odličnu direcionu stabilnost. Pored toga, sistam garantuje brzo i bezbednost ubrzanje čak i na klizavim ili strmim pravcima. U kritičnim situacijama na putu, DSC sistem ne mora često intervenisati. S toga, BMW xDrive kombinuje sve prednosti pogona na svim točkovima – prianjanje, direkciona stabilnost i bezbednost tokom vožnje – sa klasičnom BMW pokretljivosti.