Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Seriije 3 Touring

ROĐENI SPORTISKA SA MNOGO SNAGE U REZERVI.

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Seriije 3 Touring.

ROĐENI SPORTISKA SA MNOGO SNAGE U REZERVI.

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Seriije 3 Touring.

BMW Serije 3 Touring nudi dinamičnost sa mnogo naličja. Opcionalna Adaptivna M suspenzija ili varijabilno sportsko upravljanje garantuju pokretjivost i na taj način vam nudeći maksimalnu upravljivost i preciznost čak i tokom sportske vožnje. BMW TwinPower Turbo motori i opcionalna 8-stepena Steptronic Sport transmisija garantuju uživanje tokom vožnje. Ove i ostale BMW EfficientDynamics tehnologije omogućavaju impresivne performanse i u isto vreme smanjuju potrošnju goriva.

ROĐENI SPORTISKA SA MNOGO SNAGE U REZERVI.Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Seriije 3 Touring.

BMW Serije 3 Touring nudi dinamičnost sa mnogo naličja. Opcionalna Adaptivna M suspenzija ili varijabilno sportsko upravljanje garantuju pokretjivost i na taj način vam nudeći maksimalnu upravljivost i preciznost čak i tokom sportske vožnje. BMW TwinPower Turbo motori i opcionalna 8-stepena Steptronic Sport transmisija garantuju uživanje tokom vožnje. Ove i ostale BMW EfficientDynamics tehnologije omogućavaju impresivne performanse i u isto vreme smanjuju potrošnju goriva.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW Efficient Dynamics

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Izvucite maksimum iz svake litre goriva putem BMW EfficientDynamics tehnologije: bolje performanse, veća efikasnost i naglašen užitak tokom vožnje. Tehničke inovacije koje smanjuju potrošnju goriva dok istovremeno povećavaju užitak tokom vožnje garantuju čistu dinamičnost uz svaki BMW model.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 3

SPORTISTA U VRHUNSKOJ FORMI.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 3.

SPORTISTA U VRHUNSKOJ FORMI.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 3.

8-Stepena steptronic sportska transmisija

8-STEPENA STEPTRONIC SPORTSKA TRANSMISIJA.

Automatska 8-stepena Steptronic Sport transmisija se prilagođava individualnim stilovima vožnje. Savršena je za sve od udobnog krstarenja do veoma dinamične vožnje. Pored automatske promene stepena prenosa, takođe je moguće manuelno promenti stepene prenosa u bilo kom trenutku – opcionalnu uz pomoć indikatora optimalne promene stepena prenosa. Vozač može menjati stepene prenosa putem skraćene ručice menjača ili putem lopatica menjača iza sportskog volana presvučenog kožom.
U SPORT režimu promene stepena prenosa su podešen za najbolje moguće performanse. Brze promene obrtaja mtoora između stepeni prenosa omogućavaju jako ubrzavanje. Motor uvek održava obrtaje motora pri kojima može da isporuči maksimalnu snagu. Funkcija kontrole lansiranja regulište obrtaje motora radi idealnog startovanja, omogućavajući maksimalno ubrzanje iz mesta. Pri velikim brzinama osmi stepen prenosa smanjuje obrtaje motore i potrošnju goriva. Novo konverter kvačilo takođe igra ulogu. 8-stepena Steptronic Sport transmisija radi zajedno sa motorom kako bi isporučila glatke promene stepena prenosa i povećala effikasnost i snagu.

  • 8-stepena Steptronic transmisija

    8-stepena Steptronic transmisija pomera granice u pogledu udobnosti i dinamičnih performansi i predstavlja ključni element BMW EfficientDynamics tehnologije. Neobično fino podešeni razmaci između stepeni prenosa omogućavaju optimalnu isporuku snage pri svim obrtajima motora. Na taj način se značajno smanjuje potrošnja goriva, dok se vozaču omogućava da uživa u poboljšanim sportskim i dinamičnim performansama. Obrtaji motora su smanjeni, naročito pri velikim brzinama, što smanjuje potrošnju goriva i buku motora.
    Konverter kvačilo takođe pomaže – čak iako je automobil vožen u manuelnom režimu. Brze promene obrtaja motora i precizna transmisija garantuju neverovatno glatke promene stepeni prenosa.
    Integrisane funkcije – kao što je prediktivni pogonski sklop, konstantno nadgledaju kretanje vozila i saobraćajni situaciiju – u velikoj meri utiču na način promene stepena prenosa. Bez obzira na trenutno izabrani režim vožnje sistem uvek bira odgovarajući stepen prenosa. Jedinica za kontrolu rada transmisije je povezana sa navigacionim sistemom i u zavisnosti od izabrane putanje, prediktivni pogonski sklop menja između sportskog podešavanja (SPORT režim) ili udobnosti sa manje promene stepeni prenosa (COMFROT režim).

BMW 340i TOURING.

 BMW 340i Touring

BMW 340i TOURING.

Snaga i miran rad su poznate karakteristike BMW TwinPower Turbo rednog 6-cilindričnog benzinskog motora iz BMW EfficientDynamics porodice. Ovaj snažni motor sa zapreminom od 3.0 litre kombinuje Valvetronic potpuno varijabilnu kontrolu ventila uključujući Double-VANOS tehnologiju, Ubrizgavanje velike preciznosti i TwinScroll turbo punjač radi optimalnog ispunjavanja cilindara. Rezultat: maksimalna snaga od 240 kW (326 KS) i maksimalni obrtni momenat od 450 Nm pri 1,380 – 5,000 obr/min. To znači da turbo benzinski motor ubrzava automobil od 0 do 100 km/h za neverovatnih 5.1 sekundu, postižući maksimalnu brzinu od 250 km/h. Zahvaljujući inteligentnim tehnološkim inovacijama, kombinovana potrošnja goriva iznosi 6.8-7.0 litara na 100 km, dok emisija CO2 gasova iznosi 158 do 164 g/km.
Pogonski sklop dizajniran da oduševi svakog vozača. Optimalno efikasna isporuka visokih performansi širom spektruma obrtaja motora zajedno sa direktnim odzivom na pedalu gasa čak i pri niskim obrtajima motora – drugim rečima tipičan BMW motor.

BMW 320d touring Efficient Dynamics edition model

BMW 320d TOURING EFFICIENT DYNAMICS EDITION MODEL.

BMW 320d Touring EfficientDynamics Edition sa BMW TwinPower Turbo 4-cilindričnim dizel motorom sa zapreminom od 2.0 litre poseduje neverovatne vrednosti potrošnje goriva i štedljivosti. Motor generiše 120 kW (163 KS) pri 4.000 obr/min i isporučuje maksimalni obrtni momenat od 400 Nm između 1,750 i 2,250 obr/min, omogućavajući BMW 320d Touring EfficientDynamics Edition da iz mesto postigne 100 km/h za 8.1 – 8.2 sekundi. Kombinovana potrošnja goriva je samo 4.0 do 4.5 litre na 100 km a emisija CO2 gasova iznosi samo 104 – 118 g/km.
BMW TwinPower Turbo 4-cilindrični dizel motor sa zapreminom od 2.0 litre poseduje neverovatan odziv na pedalu gasa, čak i pri niskim obrtajima motora, opremljen se novom genreacijom CommonRail ubrizgavanja i ima veoma miran rad. Varijabilan geometrija turbine isporučuje visok pritisak i velik obrtni momenat pri svim obrtajima motora.
Neverovatna efikasnost bozila je delimično posledica optimizovane transmisije, indikatora optimalne promene stepena prenosa i raznih aerodinamičnih poboljašanja.

Šasija

ŠASIJA.

Kada se radi o dinačnosti vožnje, BMW Serija 3 postavlja nove standardne već generacijama. Skoriji razvoji u tehnologiji vešanja, redizajnirana šasija i sofisticirano upravljanje garantuju veći užitak tokom vožnje. Fino podešavanje suspenzije je poboljšalo uždužne i bočne karakteristike. Ovo se ne odnosi samo na standardnu suspenziju već i na M Sport suspenziju i Adaptivnu M suspenziju. Osim toga, preciznost upravljanja je poboljašana, rizik od prevrtanja smanjen i direkciona stabilnost je optimizovana. BMW Serije 3 Touring impresionira odličnim prianjanjem na putu, savršenim upravljanjem i neverovatnom pokretljivošću, dok u isto vreme nudi najveću udobnosti u svim situacijama tokom vožnje.

  • Adaptivna M suspenzija

    Adaptivna M suspnezija se spuštena za deset milimetara, dodatno povećavajući pun dimačni potencijal BMW Serije 3. Vozač može podesiti vozne karakteristike kako bi omogućio stil vožnje koji mu najviše odgovara – od udobnost do veoma sportskog. Bez obzira na izabrano podešavanje, elektronski kontrolisano vešanje u sklopu Adaptivne M suspenzije se kalibriše u deliću sekunde kako bi odgovaralo uslovima na putu. Sistem takođe koristi brojne senzore koji mere vibracije točkova i brzinu vozila kako bi se postigla optimalna suspenzija i bezbednost tokom vožnje.
    COMOFRT režim se može izabrati radi opuštene vožnje. SPORT režim omogućava izraženo sportski podešenu suspenziju sa primetno tvrđim vešanjem. Radim ekstremno dinamične vožnje, SPORT+ režim predstavlja najbolji izbor: DTC funkcija (Dinamična Kontrola Proklizavanja) je aktivirana, što omogućava više proklizavanja pogonskih točkova, radi sportske vožnje koja pomera granice dinamičnosti vozila. Međutim, DSC funkcija nije potpuno isključena; umesto toga ona interveniše mnogo kasnije – u granicama fizički mogućeg i bezbednog – kako bi stabilizovala vozilo.

  • Varijabilno sportsko upravljanje

    Varijabilno sportsko upravljanje sa Servotronic tehnologijom stvara direktno i agilno upravljanje i zahteva manje fizičkog naprezanja za okretanje volana. Sistem smanjuje potrebno okretanje volana priliom upravljanja pri veoma velikim uglovima. Sistem sadrži varijabilno servo upravljanje koje je zavisnost od brzine vozila. Ovo u velikoj meri povećava pokretljivost i upravljivost prilikom dinamične vožnje kroz oštre krivine, ili prilikom naglog skretanja kako bi izbegli prepreke. Sistem takođe olakšava parkiranje, skretanje i manevrisanje. Za male uglove skretanja, sistem pruža odličnu direkcionu stabilnosti i veoma visok stepen preciznosti.

  • BMW xDrive

    Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na svim točkovima se savršeno prilagođava najizazovnijim uslovima na putu, osiguravajući optimalno prianjanje u svakom trenutku. xDrive i Dinamička kontrola stabilnosti (DSC) garantuju da će vaš BMW automobil ostati bezbedan i stabilan. Kontrolisan putem senzora DSC sistema, xDrive fleksibilno i brzo raspoređuje snagu između osovina kako bi se sprečilo predupravljanje ili podupravljanje u krivinama, tim putem osiguravajući odličnu direcionu stabilnost. Pored toga, sistam garantuje brzo i bezbednost ubrzanje čak i na klizavim ili strmim pravcima. U kritičnim situacijama na putu, DSC sistem ne mora često intervenisati. S toga, BMW xDrive kombinuje sve prednosti pogona na svim točkovima – prianjanje, direkciona stabilnost i bezbednost tokom vožnje – sa klasičnom BMW pokretljivosti.

Kontrola iskustva u vožnji uključuje ECO Pro režim

KONTROLA ISKUSTVA U VOŽNJI UKLJUČUJE ECO PRO REŽIM.

Kontrola iskustva u vožnji dopušta vozaču da bira između standardnog podešavanja motora i transmisije u COMFORT režimu, efikasnijem ECO PRO režimu, dinamičnom SPORT režimu, ili SPORT+ režimu, što pomera dinamičnost vožnje do samih granica. ECO PRO režim podešava karakteristike Steptronic transmisije (ako postoji) i rad klima uređaja radi što manje potrošnje goriva. Ovaj sistem smanjuje potrošnju goriva do 20 procenata. Dodatni potencijal uštede goriva je moguć sa funkcijom krstarenja i ECO PRO rute, koja predlaže efikasnu rutu koji uzima u obzir obim saobraćaja, kao i individualni stil vožnje i lokalne uslove kako bi predložio rutu koja optimizuje efikasnost i smanjuje potrošnju goriva. Funkcija „krstarenja“ omogućava vozilu da krstarti pri brzinama manjim od 160 km/h bez rada motora, kada vozač skine nogu sa pedale gasa bez kočenja.

 

COMFORT režim garantuje veoma udobnu vožnju podešavanjem komponenti suspenzije. U SPORT i SPORT+ režimima, podešavanje suspenzije i pogona na svim točkovima su podešena radi dinamičnije vožnje. Motor spontanije reaguje na pedalu gasa, stepeni prenosa automatske transmisije se menjaju pri visokim obrtajima motora, tačke promene stepena prenosa manuelne transmisije su prikazane kasnije, i kompletno vozilo reaguje direktnije i dinamičnije.

Inteligentno upravljanje energijom

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJOM.

Inteligentno upravljanje energijom kod BMW Serije 3 Touring je omogućeno putem nekoliko BMW EfficientDynamics tehnologija koje su deo standardne opreme, uključujući Automatsku Stani/Kreni funkciju, Regeneraciju kočione energije, električno servo upravljanje i indikator optimalne promene stepena prenosa. Medjuzavisnost ovih tehnologija garantuje održivu mobilnost i maksimalnu efikasnost.

  • Automatska Start/Stop funkcija

    Automatska Start/Stop funkcija garantuje da se gorivo troši samo kada se vozilo kreće. Kada se vozilo privremeno zaustavi, na primer na semaforu ili tokom stani-kreni saobraćaja, automatska start/stop funkcija štedi gorivo gašenjem motora čim vozilo radi u mestu a noga vozača je skinuta sa kvačila (manuelna transmisija), ili kada vozač potpuno zaustavi vozilo (Steptronic transmisija).
    Signal na Info ekranu ukazuje da je automatska Start/Stop funkcija aktivna. Čim vozač pritisne pedalu kvačila (manuelna transmisija) ili skine nogu sa pedale kočnice (Steptronic transmisija), motor se automatski upali.
    Ova funkcija nikada neće kompromitovati udobnost i bezbednost tokom vožnje, jer ostaje neaktivna ako motor nije postigao radnu temperaturu, unutrašnjost nije dovoljno ohlađena ili ugrejana, ako je napon akumulatora prenizak ili ako okrećete volan. Ako je neophodno, centralna kontrolna jedinica ponovo pali motor čak i kada vozilo stoji u mestu, ako vozilo počne da se kotrlja ili vetrobran staklo krene da se magli. Automatska Start/Stop funkcija se može ugasiti u bilo kom trenutku pritiskom na taster.

  • Regeneracija kočione energije

    Regeneracija kočione energije smanjuje potrošnju goriva i povećava efikasnost pogonskog sistema. Kada vozač skine nogu sa pedale gasa i pritisnite pedalu kočnice, električni motor pretvara kinetičku energiju vozila u električnu energiju. Energija se skladišti u baterijama i može se koristiti za napajanje električnog motora.

  • Električno servo upraljanje

    Električno servo upravljanje optimalno podešava servo podršku u skladu sa trenutnom brzinom automobila. Rezultat je direktnno i precizno upravljanje pri velikim brzinama i lako manevrisanje prilikom parkiranja. Upravljanje troši energiju samo kada je zaista potrebno. Na taj način se štedi gorivo i smanjuje emisija gasova.
    Umesto hidraulične pumpe sistem se oslanja na električni motor. U konvencionalnim sistemima ova pumpa kontantno troši snagu motora, ali elektro servo volan radi samo kada se okreće volan. Prilikom vožnje na pravcima ili održavanja istog ugla skretanja (u dugim krivinama), električni motor se neće aktivirato i neće trošiti električnu energiju. Fleksibilnim podešavanjem servo podrške u skladu sa trenutnom situacijom na putu i brzinom, upravljanje vozilom je poboljšano.

  • Indikator optimalne promene stepena prenosa

    Savršene promene stepena prenosa mogu u velikoj meri uštedeti gorivo, naročito u urbanom saobraćaju i na dugim putovanjima. Optimalne promene stepena prenosa, manja potrošnja goriva – elektronika motora izračunava najefikasniji stepen prenosa za svaku situaciju u vožnji i obrtaje motora. Simbol strelice se pojavljuje na info ekranu svaki put kada vozilo može funkcionisati efikasnije u nižem ili višem stepenu prenosa. Sistem takođe prepoznaje nagla ubrzanja i odložiće preporuku dok obrtaji motora ne porastu. U manuelnom režimu, vozači sa Steptronic transmisijom takođe primaju relevantne sugestije o promeni stepena prenosa. Komparativni testovi pokazuju da vozila sa indikatorom optimalne promene stepena prenosa koriste oko četiri procenta manje goriva