DELEGIRAJTE NA POUZDANE POMAGAČE.

BMW ConnectedDrive sistemi za pomoć vozaču u BMW Serije 5 Touring.

Brojne inovativne tehnologije vam pomažu na razne načina i garantuju najviši nivo udobnosti i bezbednosti. Na taj način se možete fokusirati na važne stvari u životu – uživanje i bezbednoj vožnji.

BMW HEAD-UP EKRAN.

BMW Head-Up ekran

BMW HEAD-UP EKRAN.

BMW Heads-up ekran u boji projektuje sve relevantne informacije vezane za vožnju u vidno polje vozača, što znači da vozač može ostati fokusiran na put. Ekran prikazuje podatke kao što je trenutna brzina – u zavisnosti od opreme – navigaciona uputstva, informacije o ograničenju brzine, zabrani preticanja, telefonu, zabavi, zajedno sainformacijama i upozorenjima iz raznih sistema za pomoć vozaču. Ikonice se projektuju na vetrobran staklo i prikazane su u visokoj rezoluciji i boji. Slika koja se projektuje izgleda kao da se nalazi na udaljenosti od 2.3 m ispred vozila. Na ovaj način kombinacija optimalnog pozicioniranja omogućava lako i brzo čitanje informacija, sa minimalnim odvlačenjem pažnje. Jačina osvetljenja projekcije se automatski prilagođava spoljašnjim uslovima osvetljenja, sa različitim ekranima za dan i noć, visina ekrana je takođe podesiva. Osim toga, vozač takođe može izabrati koje se indomafijce prikazuju, pored trenutne brzine automobila i upozorenja od sistema za pomoć vozaču.

   

   

Sistem za pomoć u saobraćajnim gužvama

SISTEM ZA POMOĆ U SAOBRAĆAJNIM GUŽVAMA.

Sistem za pomoć u saobraćajnoj gužvi smanjuje naprezanje vozača tokom monotonih situacija u vožnji. Pri brzinama do 60 km/h, sistem dopušta automobilu da „klizi“ zajedno sa ostalim vozilima u gužvi, čineći saobračajnu gužvu manje stresnom. Sistem automatski održava željenu udaljenost od vozila ispred vas i regulište brzinu vozila i po potrebi ga potpuno zaustavlja i pruža aktivnu pomoć upravljanja. Vozilo je u stanju da pomogne vozaču i ostane u pravoj traci, dok god vozač drži barem jednu ruku na volanu. Ako ste stajali u mestu duže od 30 sekundi, automobil se automatski pokrene. Još jedna prekretnica na putu ka postizanju potpuno automatske vožnje.

iDrive touch kontroler

iDRIVE TOUCH KONTROLER.

iDrive Touch kontrroler vam omogućava da lako kontrolišete iDrive sistem jednom rukom. Zahvaljujući površini osetljivoj na dodir integrisanoj u kontroler možete lako uneti informacije o vašem odredištu u navigacioni sistem pismenim putem. Takođe imate na raspolaganju veliki broj funkcija i podešavanja. Rukovanje je jednsotavno i intuitivno putem dodira – velika pomoć za vozača jer u maloj meri skreće pažnju sa puta. Sve funkcije kojima se upravlja putem kontrolera se mogu videti na kontrolnom ekranu.

BMW NIGHT VISION SISTEM SA DINAMIČNIM LIGHT SPOT SISTEMOM.

BMW Night Vision sistem sa dinamičnim Light Spot sistemom može detektovati ljude i veće životinje po noći – čak i na većoj udaljenosti – i osvetliti ih.
Infracrvena kamera montirana na BMW prednju masku prenosi slike ljudi i životinja direktno na kontrolni ekran.
Inteligentni sistemi ranog upozoravanja sa svetlim ishodom: Kada infracrveni senzori detektuju pešake ili veće životinje na potencijalnom kursu za sudar, sistem usmeraava dva odvojena dinamična Light Sport izvora svetlosti na njih, bez neprijatnog zaslepljivanja. Ovo svetlo garantuje da su vozač i osoba koja pored puta upozoreni o potencijalno opasnoj situaciji.
Vozač prima dodatna upozorenja na BMW Head-Up ekranu u punoj boji ili na instrument tabli ako je termalno snimanje aktivirano. Ako postoji akutni rizik o sudaru sa detektovanim pešacima ili životinjama, zvučni alarm će se oglasiti a kočnice će se pripremiti radi bržeg delovanja. BMW Night Vision sistem sa dinamičnim Light Spot sistemom predstavlja inovaciju iz BMW ConnectedDrive sistema.

BMW Selective Beam sistem

BMW SELECTIVE BEAM SISTEM.

Sa BMW Selective Beam sistemom vožnja po noći je udobnija i bezbednija. Sistem omogućava odličnu vudljivost po mraku bez zaslepljiivanja ostalih vozača.
BMW Selective Beam detektuje ostale korisnike puta i selektivno ih isključuje iz zraka dugih svetala. Domet svetala od 400 metara garantuje ranu detekciju rizika i poboljšano direkciono praćenje.

POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Sistem za pomoć pri parkiranju vam olakšava da pronađete odgovarajuće parking mesto i aktivno vam pomaže prilikom parkiranja.
Potpuno automatski sistem za pomoć pri parkiranju predstavlja poslednju generaciju sistema za udobnost prilikom parkiranja u BMW vozilima. U ovoj generaciji, sistem bira stepen prenosa za napred ili nazad, preuzima kontrolu nad upravljanjem i automatski ubrzava ili koči vozilo ako je potrebno. Pre parking manevra, vozač mora da upali pokazivač pravca i potom drži PDC taster pritisnut tokom čitave procedure parkiranja, zajedno sa nadgledanjem okolne oblasti uz pomoć kamere za vožnju unazad. Kada je manevar završen, sistem izabere P položaj transmisije. Prilikom vožnje pri brzinama do 35 km/h i na maksimalnoj udaljenosti od 1.5 metara od reda parkiranih automobila, ultrazvučni senzori u BMW automobilu koriste kontrolni ekran kako bi se prikazali potencijalna mesta gde je moguće paralelno parkirati automobil.

SISTEMI SA KAMEROM.

PDC sistem, Surround View, kamera za vožnju unazad: Uživajte u jasnom pogledu na oblast oko vašeg vozila prilikom manevrisanja na parking mestima i isključenjima sa puta. PDC sistem (pomoć pri parkiranju) na prednjem i zadnjem delu vam omogućava da se bezbedno parkirane zahvaljujući optičkim i zvučnim signalima.
Surround View pokazuje vaše vozilo na kontrolnom ekranu putem projekcije iz ptičije perspektive. Prateći sistemi Side View vam garantuje bolji pregled kada je loša vidljivost na isključenjima sa puta. Kamera za vožnju unazad vam pomaže prilikom parkiranja unazad pri brzinama manjim od 20 km/h.

AKTIVNA ZAŠTITA.

Aktivna zaštita predstavlja sisteme preventivne zaštite putnika iz BMW ConnectedDrive sistema.
Ako dođe do kritične situacije na putu, sigurnosni pojasevi na prednjim sedištima se zategnu, ako je potrebno, a bočni prozori se zatvore. Ako je vozilo opremljeno udobnim sedištima, nasloni suvozačevog i zadnjeg sedišta su ispravljeni. Kritična situacija uključuje naglo zaustavljanje ili preveliko podupravljanje ili predupravljanje.
Kada je vozilo opremljeno sa sistemom za kontrolu pristupa ili sistemom za kontrolu pristupa sa funkcijom laganog kočenja, potencijalni sudari sa pokretnim ili stacionarnim vozilima ispred vas se mogu prepoznati (u okviru mogućnosti sistema).
U određenim nezgodama sistem može potpuno zaustaviti vozilo bez intervencije vozača. Na ovaj način se smanjuje verovatnoća lančanog sudara i smanjuje šteta u slučaju da ipak dođe do sudara.
Sistem za prećenje budnosti vozača takođe prati vaše ponašanje radi znakova umora. Vaše upravljanje se analizira i sistem reaguje na nepravilno ponašanje tokom vožnje. Obaveštenje je pojavi na kontrolnim ekranu i predlaže vam da napravite pauzu.