Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Serije 6 Coupe

GLAVA ILI SRCE. ŠTA KAŽETE NA JEDNO I DRUGO?

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Serije 6 Coupe.

GLAVA ILI SRCE. ŠTA KAŽETE NA JEDNO I DRUGO?

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Serije 6 Coupe.

Kada dinamična zvuk sportskog izduvnog sistem dopre do vaših ušiju, postaje očigledno sa čim imate posla: Motori sa velikim obrtnim momentom i savršena šasija i tehnologija transmisije kombinovani u BMW Serije 6 Coupe stvaraju savršeno iskustvo sportske vožnje. Kontrola lansiranja garantuje maksimalno ubrzanje. U svakodnevnoj upotrebi, možete biti uvereni da, zahvaljujući sofisticiranim BMW EfficientDynamics tehnologijama, nijedan manevar upravljanja neće potrošiti više goriva nego što je zapravo potrebno.

GLAVA ILI SRCE. ŠTA KAŽETE NA JEDNO I DRUGO?Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW Serije 6 Coupe.

Kada dinamična zvuk sportskog izduvnog sistem dopre do vaših ušiju, postaje očigledno sa čim imate posla: Motori sa velikim obrtnim momentom i savršena šasija i tehnologija transmisije kombinovani u BMW Serije 6 Coupe stvaraju savršeno iskustvo sportske vožnje. Kontrola lansiranja garantuje maksimalno ubrzanje. U svakodnevnoj upotrebi, možete biti uvereni da, zahvaljujući sofisticiranim BMW EfficientDynamics tehnologijama, nijedan manevar upravljanja neće potrošiti više goriva nego što je zapravo potrebno.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW Efficient Dynamics

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Bez obzira da li su cilj maksimalne performanse ili minimalna potrošnja goriva – za BMW, fokus je uvek na isporuci suštinskog BMW užitka u vožnji. BMW EfficientDynamics je strategija razvijena od strane BMW radi smanjenja potrošnje goriva i emisije gasova i istovremenog povećanja dinamičnosti i užitka u vožnji. To je sveobuhvatan paket tehnologija koje obuhvataju pogonski sklop, upravljanje energijom i BMW EfficientLightweight koncept vozila – i predstavljaju standardnu opremu svakog BMW vozila.
Nova generacija BMW TwinPower Turbo benzinskih i dizel motora je odgovorna za poboljšane performanse i smanjenu potrošnju BMW vozila. Optimizovana aerodinamičnost takođe doprinosi poboljašnoj efikasnosti.

Sportski izduvni sistem

SPORTSKI IZDUVNI SISTEM.

Duboki zvuk sportsko izduvnog sistem savršeno dopunjava celokupan sportski izgled vozila. Zvuk se takođe može modifikovati koristeći integrisani mehanizam izduvnog ventila, koji se kontroliše putem kontrole iskustva vožnje. Dinamični SPORT i SPORT+ režimi vožnje su naglašeni uzbudljivim, izraženim zvukom, dok režimi orijentisani ka udobnosti su praćeni diskretnom akustikom motora koja bolje odgovara dužim puotovanjima i luksuznom iskustvu u vožnji.

Snažan i uptečatljiv.

Poslušajte zvuk motora.

DINAMIČNOST VOŽNJE.

Odlično prijanjanje, upravlajnje velike preciznosti i trenutačan odziv. Idealni balans između agilnosti i stabilnosti. BMW Serije 6 Coupe vam pruža primetan osećaj dinamičnosti. Snažni motori i 8-stepena Steptronic Sport transmisija kao deo standardne opreme garantuju udobnu vožnju, počev od trenutka kada krenete i nastavljajući se sve to najvišeg stepena prenosa. Sistemi kao što integrisano aktivno upravljanje garantuje direkcionu stabilnosti i još dinamičnije karakteristike vožnje. Snaga pod kontrolom koja pretvara svako putovanje u jedinstveno iskustvo.

Sportska vožnja koja fascinira.

  • Šasija

    BMW Serije 6 Convertible impresionira preciznim upravljanjem i apsolutnom smernom stabilnosti. Šasija predstavlja tehničku osnovu, zahvaljujući kojoj je optimalan kontakt sa površinom pute zagarantovan i idealno upravljanje u svim situacijama. Šasija BMW Serije 6 Convertible kombinuje savršeno podešene tehničke komponente, savršenu rapodelu težina u odnosu 50:50 između osovina kao i pogonu na zadnjim točkovima. Zadnja osovina garantuje da se snaga motora dinamično prenosi na asfalt, dok upravljanje oslobođeno pogonske sile motora. Dupla prednja osovina i integrisana zadnja osovina formiraju deo šasije. Kako bi se smanjila težina vozila, oba su napravljena od aluminijuma. Manje je više: u slučaju BMW Serije 6 Convertible, manja masa, veća agilnost, udobnost i bezbednost.

  • Integrisano aktivno upravljanje

    Integrisano aktivno upravljanje za automobile sa pogonom na zadnjim točkovima kombinuje pasivno upravljive zadnje točkove sa varijabilnim odnosom upravljanja na prednjoj osovini. Pri brzinama od približno 60 km/h zadnji točkovi se okreću u suprotnom pravcu od prednjih točkova. Na ovaj način se subjektivno smanjuje rastojanje između osovina, poboljšavajući manevrisanje i agilnost. Pri brzinama od približno 60 km/h zadnji točkovi se okreću u istom pravcu kao i prednji točkovi. Na ovaj način se rastojanje između osovina subjektivno produžava, povećavajući stabilnost i udobnost – naročito prilikom nagle i brze promene trake.

  • Kontrola iskustva vožnje uključujući ECO PRO režim

    Kontrola iskustva u vožnji dopušta vozaču da bira između standardnog podešavanja motora i transmisije u COMFORT režimu, efikasnijem ECO PRO režimu, dinamičnom SPORT režimu, ili SPORT+ režimu, što pomera dinamičnost vožnje do samih granica. ECO PRO režim podešava karakteristike ubrzanja i transmisije kao i rad klima uređaja radi što manje potrošnje goriva.
    ECO PRO režim smanjuje potrošnju goriva do 20 procenata. Dodatni potencijal uštede goriva je moguć sa funkcijom krstarenja i sistemom za predviđanje rute i sistemom ECO PRO ruta. Sistem predviđanja rute koristi navigacione podatke kako bi procenio uslove na lokalnim putevima i dao savete vozaču. Ako postoji promena ograničenja brzine iza sledeće krivine, sistem savetuje vozača da uspori pre krivine.
    ECO PRO ruta takođe garantuje efikasnu potrošnju goriva. Sistem predlaže rutu izabranu na osnovu efikasnosti, koja uzima u obzir obim saobraćaja, individualan stil vožnje i lokalne uslove. Funkcija „krstarenja“ omogućava vozilu da krstari putem pri brzinama do 160 km/h kada vozač skine nogu sa pedale gasa, bez kočenja. U SPORT režimu, automobil reaguje direktnije, stvarajući dinamičnije iskustvo u vožnji.

8-STEPENA STEPTRONIC SPORT TRANSMISIJA.

8-stepena Steptronic Sport transmisija se prilagođava individualnim stilovima vožnje. Savršena je za sve od udobnog krstarenja do veoma dinamične vožnje. Pored automatske selekcije stepena prenosa, takođe je moguće manuelno menjati stepen prenosa u svakom trenutku. Možete promeniti stepen prenosa uz pomoć dinamično dizajnirane selektor ručice menjača ili lopatica menjača iza volana.
U Sport režimu, promene stepena prenosa su konfigurisane radi maksimalnih performansi. Zahvaljujući fino podešenim odnosima stepeni prenosa i osmom stepenu prenosa, motor je uvek na nivou na kom može najbolje iskoristiti svoju snagu i efikasnost. Na taj način se poboljšava ubrzanje, na primer prilikom preticanja drugog vozila.
Tokom putovanja velikim brzinama, dodatni osmi stepen prenosa smanjuje obrtaje motora, na taj način smanjujući potrošnju goriva i buku motora. Ovde novo konverter kvačilo stupa na scenu. 8-stepena Steptronic Sport transmisija nudi najbolju udobnosti tokom promene stepena prenosa i najbolju moguću efikasnost.

  • Kontrola lansiranja

    Kontrola lansiranja je funkcija uključena u sklopu 8-stepene Steptronic Sport transmisije koja omogućava maksimalno ubrzanje iz mirovanja. Kako bi iskoristiti ovu funkciju, aktivirajte DTC (Dinamična kontrola proklizvanja) kratkim pritiskom na DSC taster (Dinamična kontrola stabilnosti), pomerite ručicu menjača u položaj „S“, pritisnite pedalu kočnice i pritisniite pedalu gasa do „kickdown“ položaja. Pustite pedalu kočnice dok i dalje držite pedalu gasa pritisnutom. Vozilo će maksimalno ubrzavati sve dok ne pustite pedalu gasa. Ova funkcija je dizajnirana da oduševi vozače sa dinamičnim, sportskim ambicijama.

BMW xDRIVE.

BMW xDrive

BMW xDRIVE.

Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na svim točkovima se savršeno prilagođava čak i najizazovnijim putevima, garantujući otpimalno prijanjanje u svakom trenutku. xDrive i dinamička kontrola stabilnosti (DSC) garantuju da će vaš BMW automobil uvek ostati stabilan i bezbedan. Kontrolisan putem DSC sistema senzora, xDrive fleksibilno i brzo raspoređuje snagu između osovina kako bi sprečio podupravljanje ili predupravljanje u krivinama, time garantujući izvanrednu direkcionu stabilnost. Osim toga, sistem garantuje brzo i bezbedno ubrzanje čak i po klizavim površinama i nagibima. Po kritičnim uslovima puta, DSC sistem ne mora toliko često intervenisati. S toga, BMW xDrive sistem kombinuje sve prednosti pogona na svim točkovima – prijanjanje, direkcionu stabilnost i bezbednost u vožnji - sa klasičnom BMW agilnosti.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJOM.

Inteligentno upravljanje energijom u BMW Serije 6 Gran Coupe takođe obuhvata BMW EfficientDynamics tehnologije i ECO PRO režim, Automatsku Stani/Kreni funkciju i Regenerativno kočenje kao deo standardne opreme. Međuzavisnost ovih funkcija garantuje održivu mobilnost i maksimalnu efikasnost.

  • ECO PRO režim

    ECO PRO režim pomaže vozačima da smanje potrošnju goriva za 20 procenata, u zavisnosti od njihovog stila vožnje – prema internoj BMW studiji o potrošnji goriva. Funkcija „krstarenja“, sistem za predviđanje rute i ECO PRO ruta omogućavaju dodatnu uštedu od pet procenata.
    Funkcija krstarenja razdvaja pogonski sklop od motora i vozilo se kotrlja bez otpora motora. Automobil „krstari“ kada vozač skine nogu sa pedale gasa pri brzinama između 50 i 160 km/h a ne pritisne pedalu kočnice. Ako je potrebno, sistem za predviđanje rute može inteligentno pauzirati funkciju krstarenja.
    Na osnovu podataka iz navigacionog sistema, sistem za predviđanje rute prepoznate ograničenja brzine, naseljenje oblasti, krivine, obilaznice, skretanja i isključenja, i savetuje vozača da prestane ubrzavati u pravom trenutku.
    ECO PRO ruta pokazuje najefikasniju rutu u skladu sa saobraćajnom situacijom, stilom vožnje i lokalnim uslovima. Putni računar prikazuje procenat goriva koji se može uštedeti korišćenjem rute predložene od strane sistema ECO PRO ruta.

  • Automatska Stani/Kreni funkcija

    Automatska Stani/Kreni funkcija omogućava da se gorivo troši samo kada se vozilo kreće.Kada vozilo stoji u mestu, na primer na semaforu, automatska stani/kreni funkcija koristi potencijal za uštedu energije i gasi motor čim je transmisija vozila u neutralnom položaju a vozač potpuno zaustavi vozilo.
    Signal na info ekranu pokazuje da li je funkcija aktivna. Čim vozač skine nogu sa pedale kočnice, motor se automatski pali.
    Automatska Stani/Kreni funkcija nikada ne kompromituje udobnost i bezbednost tokom vožnje, jer nije aktivna ako motor nije postigao optimalnu radnu temperaturu, unutrašnjost nije dovoljno ohlađena/ugrejana, napon akumulatora je prenizak ili okrećete volan. Centralna kontrolna jedinica ponovo pali motor, čak i kada automobil stoji u mestu – na primer, ako automobil krene da se kotrlja ka napred ili se vetrobran staklo zamagli. Automatska Stani/Kreni funkcija se može ugasiti u bilo kom trenutku pritiskom na taster.

  • Regnerativno kočenje

    Svaki put kada se aktiviraju kočnice generiše se kinetička energija koja do skora nije bila iskorišćena. Renegenracija kočione energije koristi prednosti ovog dugo zanemarenog potencijala. Sistem koristi energiju krstarenja koja se generiše kada vozač koči ili skine nogu sa pedale gasa i pretvara je u električnu energiju. Ova energija se koristi za punjenje akumulatora. Zahvaljujući inteligentnom sistemu upravljanja energije alternator ne mora stalno raditi, što umanjuje naprezanje i habanje generatora. Rezultat je smanjena potrošnja goriva i bolje performanse – u skladu sa BMW EfficientDynamics filozofijom.