BMW Serija 7 iPerformance

BMW iPERFORMANCE. UZBUDLJIV OSEĆAJ VOŽNJE.

BMW Serija 7 iPerformance.

BMW iPerformance

BMW iPERFORMANCE. UZBUDLJIV OSEĆAJ VOŽNJE.

BMW Serija 7 iPerformance.

Domet i performanse BMW TwinPower Turbo mototra kombinovani sa efikasnosti električnog motora: BMW Serija 7 sa BMW EfficientDynamics tehnologijom eDrive (BMW 740e, 740Le i 740Le xDrive) spaja najbolje iz oba sveta. Rezultat je značajno manja potrošnja goriva sa smanjenom emisijom CO2 gasova. Performanse tokom vožnje omogućavaju da udobnost i dobrostanje bude intenzivnije u BMW Seriji 7.
BMW eDrive modeli 740e, 740Le i 740Le xDrive će biti dostupni počev od 2016. Navedene vrednosti predstavljaju verovatne tehničke specifikacije.

BMW iPERFORMANCE. UZBUDLJIV OSEĆAJ VOŽNJE.BMW Serija 7 iPerformance.

Domet i performanse BMW TwinPower Turbo mototra kombinovani sa efikasnosti električnog motora: BMW Serija 7 sa BMW EfficientDynamics tehnologijom eDrive (BMW 740e, 740Le i 740Le xDrive) spaja najbolje iz oba sveta. Rezultat je značajno manja potrošnja goriva sa smanjenom emisijom CO2 gasova. Performanse tokom vožnje omogućavaju da udobnost i dobrostanje bude intenzivnije u BMW Seriji 7.
BMW eDrive modeli 740e, 740Le i 740Le xDrive će biti dostupni počev od 2016. Navedene vrednosti predstavljaju verovatne tehničke specifikacije.

KONCEPT VOZILA.

BMW luksuzni sedan sa minimalnom potrošnjom goriva i potpunim dinamičnim karakteristikama u svim režimima vožnje. Zahvaljujući udobnosti i dinamičnosti, BMW Serija 7 sa eDrive potrvđuje sva očekivanja. „eDrive“ natpis na C stubovima, koji ukazuju na inovativnu pogonsku tehnologiju vozila. Ono što ga izdvaja od ostalih automobila je domet u potpuno električnom režimu. Sa dometom od 40 kilometara (37 kilometara sa xDrive pogonom), automobil ne troši gorivo i ne emituje izduvne gasova. Čak i u kombinovanom režimu, emisija CO2 gasova za BMW Serije 7 sa eDrive pogonom je 49 g/km (53 g/km sa xDrive). Baterija visoke voltaže se nalaze ispod zadnjeg sedišta tako da i dalje imate 420 litara prtljažnog prostora na raspolaganju. Futuristički koncept vozila nema premca.

JEDINSTVENO PONAŠANJE TOKOM VOŽNJE.

Kao hibrid, BMW Serije 7 sa eDrive sistemom ima razne režime vožnje, uz pomoć kojih vozač može značajno uticati na potrošnju goriva. U praksi rezultat zavisi od izbora režima vožnje – potom od ličnog stila vožnje. Kada je baterija potpuno napunjenja, možete preći do 40 kilometara (37 sa xDrive pogonom) isključivo na električni pogon pre nego što se BMW TwinPower Turbo benzinski motor upali.

POGONSKI SKLOP.

Pogonski sklop

POGONSKI SKLOP.

Snažni BMW TwinPower Turbo 4-cilindrični benzinski motor i veoma efikasan eDrive električni motor pogone BMW Serije 7 sa eDrive pogonom. Snaga sistema je 240 kW (326 KS) sa kombinvanom potrošnjom sistema od 2.1 l/100 km (2.3l/100 km sa xDrive pogonom)*. BMW xDrive, inteligentni sistem pogona na svim točkovima omogućava optimalno prijanjanje. Kombinacija ovih BMW EfficientDynamics tehnologija je dovela do inovativnog vozila sa ekonomičnom potršnjom, dok u isto vreme nudi potpunu dinamičnost vožnje i stabilnost na svim uslovima na putu.
*Vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 gasova su preliminarne vrednost koje još nisu potvrđene. One zavise od veličine izabranih točkova.

  • BMW TwinPower Turbo 4-cilindrični benzinski motor

    Inovativni BMW TwinPower Turbo 4-cilindrični benzinski motor garantuje maksimalno uživanje u vožnji zahvaljujući agilnoj isporuci snage i izvanrednom odzivu čak i pri niskim obrtajima motora, dok je u isto vreme ima malu potrošnju goriva i emisiju gasova.
    4-cilindrični benzinski motor je odličan primer moderne proizvodnje motora. Kako povećali dinamičnost i efikasnost, BMW korist TwinPower Turbo tehnologiju sa Valvetronic potpunom kontrolom ventila uključujući Double-VANOS varijabilnu kontrolu radilice i ubrizgavanje velike preciznosti. Ovo omogućava motoru da funkcioniše sa optimalnom isporukom snagom pri bilo kakvom optećrenju, na taj način smanjujući potrošnju goriva. Ovaj motor je deo EfficientDynamics porodice motora i generiše 190 kW (258 KS) i obrtni momenat od 400 Nm.

  • Električni motor

    Vodeno hlađeni električni motor u ovom hibridu je integrisan u transmisiju vozila. Sposoban je da generiše 83 kW (113 KS) i isporučuje maksimalni obrtni momenat od 250 Nm. Možete preći približno 40 km* (37 km sa xDrive pogonom*) u električnom režimu, postižući maksimalnu brzinu od 120 km/h.
    Kada vozač skine nogu sa pedala gasa, električni motor služi kao generator, napajan točkovima, i pretvara kinetičku energiju u električnu energiju procesom poznatim kao rekuperacija. Još veća stopa rekuperacije se postiže kočenjem. Dok određenog pritiska na pedalu kočnice, vozilo se usporava samo električnim motorom, koji u isto vreme pretvara kinetičku energiju u elektricitet. Ova besplatna energija se potom može koristiti radi pognjenje vozila putem električnog motora ili za napajanje električnih komponenti. Na ovaj način se smanjuje potrošnja gorva i značajno poboljšava efikasnost pogonskog sistema.
    *Ove vrednosti su preliminarne vrednosti koje još nisu potvrđene. One su bazirane na pneumaticima od 17 i 18 inča sa smanjenim otporem kotrljanja.

  • Baterija visoke voltaže

    Baterija visoke voltaže BMW 740e/Le se nalaze ispod zadnjeg sedišta, na taj način štedeći prostor. Kao rezultat, prtljažnik je malo manji u poređenju sa konvencionalnim modelima (420 litara).
    Baterija se može puniti putem isporučenog kabla, iz konvencioanlne utičnice od 230 volti u vašem domaćinstvu ili na javnoj stanici za punjenje. Tokom vožnje električni motor ponekad služi kao generator, pretvarajući kinetičku energiju u elektricitet (rekuperacija), koji se sladišti u bateriju.
    Zahvaljujući litijum-jonskoj tehnologiji, tečno hlađena baterija visokog napona poseduje veliku gustinu energije i mnogo manje dimenzije. Za snagom od 9.2 kWh, može isporučutu 83 kW (113 KS) električnom motoru u deliću sekunde. Kada je potpuno napunjena, omogućava domet od 40 km* (37 km sa xDrive pogonom*) na električni pogon modela BMW 740e/Le, kao i maksimalnu brzinu na električni pogon od 120 km/h.
    *Ove vrednosti su samo preliminarne i još nisu potvrđene. One se zasnovane na točkova veličine 17 i 18 inča sa smanjenim otporom kotrljanja.

Inteligentno upravljanje energijom

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJOM.

Inteligentno upravljanje energijom je jedan od dva stuba BMW eDrive koncepta. Ovaj sistem koordinira interakciju između svih pogonskih komponenti kako bi postigao najbolju moguću efikasnost sa odličnom dinamikom vožnje. Inteligentni sistem upravljanja energijom optimizuje efikasnost pogona hibrida tako šro bira odgovarajući pogon. Na primer, dostpuni podaci iz navigacionog sistema se koriste radi identifikacije delova rute i situacija u vožnji koje su najviše odgovaraju električnom motoru ili za punjenje baterije visokog napona.
U situacijama kada motor sa unutrašnjim sagorevanjem ima manji faktor snage-efikasnosti, sistem prebacuje u odgovarajući stepen prenosa sa boljim faktorom snage-efikasnosti. To znači da motor sa unutrašnjim sagorevanjem proizvodi više snage. Ta snaga se koristi za generisanje električne energije za bateriju, uz pomoć električnog motora/generatora, koja se kasnije može iskoristiti za vožnju na električni motor ili pružanje podrške motoru sa unutrašnjem sagorevanjem. Sistem akođe kontroliše električni motor/generator, tako da se kinetička energija pretvara u električnu energiju tokom krstarenja vozila i prilikom kočenja. U kombinaciji sa ECO PRO režimom, inteligentni sistem upravljanja prilagođava sve sisteme vozila, uključujući i sve komponente pomoćnog grejanja i funkcije udobnosti, kako bi se gorivo efikasno trošilo.
eDrive taster omogućava vozaču da izabere između tri režima vožnje na električnu energiju. Prilikom startovanja vozila, AUTO eDrive (hibrid) režim je automatski aktiviran. MAX eDrive režim omogućava vožnju isključivo na električni pogon pri brzinama od 120 km/h. u Baterry Control režimu, sačuvana električna energija se čuva za naknadnu upotrebu.

  • AUTO eDrive režim

    Prilikom startovanja vozila, AUTO eDrive režim, drugim rećima hibridni režim, se automatski aktivira i na taj način vozač može selektivno iskoristiti prednosti ekstremne efikasnost vožnje na električnu energiju. U zavisnosti od opterećenja vozila i napunjenosti baterije, vozilo koristi samo električnu energiju pro brzinama do 120 km/h. Merač snage na instrument tabli informiše vozača o trenutnoj snazi električnog motora koje vozilo koristi i trenutak kada će se potreba za dodatnom snagom uzrokovati paljenje motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

  • MAC eDrive režim

    U MAX eDrive režimu – čisto električni režim vožnje – električni pogon generiše maksimalnu snagu. Vozač može pritisnuti pedalu gasa do kraja bez aktiviranja motora sa unutrašnjim sagorevanjem, i vozilo može postići maksimalnu brzinu od 120 km/h. Kada je potrebno više snage, motor sa unutrašnjim sagorevanjem se može upaliti u bilo kom trenutku putem ručice menjača ili pritiskom na pedalu gasa u „kickdown“ položaj.

  • Battery Control režim

    U Baterry Control režimu, vozilo je pogonjeno samo motorom sa unutrašnjim sagorevanjem dok se ne napuni do nivoa podešenog od strane vozača. Sačuvana električna energija je rezervisana za naknadnu vožnju na električnu energiju.

  • Prediktivna selekcija

    Kada unesete vaše odredište u navigacioni sistem, sistem za prediktivno upravljanje energijom analizira isplaniranu rutu koristeći podatke kao što je ograničenje brzine i saobraćajne informacije u realnom vremenu. Sistem potom koristi režim vožnje isključivo na električnu energiju i u skladu sa situacijom i delovima vaše rute koji su odgovarajući za to: u gradskom saobraćaju.

PUNJENJE.

Bez obzira da li koristite redovnu električnu utičnicu ili BMW iWallbox iz sveobuhvatne ponude 360° ELECTRIC ponuda i usluga – punjenje baterije visoke voltaže ne može biti jednostavnije. Možete napuniti bateriju dok ste u pokretu ili na jednoj od mnogih ChargeNow javnih stanica za punjenje.

  • Punjenje kod kuće

    Vozilo se može lako napuniti kod kuće povezivanjem na električnu utičnicu od 230 volti i imati „napunjen rezervoar“ za približno četiri sata. Utičnica za punjenje se nalazi ispod poklopca na prednjem levoj strani. Sve što vam je potrebno za punjenje je isporučeni kabl, koji se bezbedno može odložiti u pregradu na lvoj strani prtljžnika. Specijalne gumene lajsne štite utičnicu za punjenje od spoljašnjih uticaja. Spacijalna zidna stanica za punjenje se može koristiti umesto normalne utičnice. Ova jedinica povećava snagu punjenja, ubrzavajući proces punjenja. Status punjenje baterije visoke voltaže se može pročitati na LED prstenu sa više boja ili putem BMW ConnectedDrive aplikacije. U zavisnosti od raznih faktora, na primer jačina napona na izvoru napajanja, broj uređaja koji aktivno troše električnu energiju unutar automobila tokom procesa punjenja i korišćenje Wallbox stanice za punjenje, potrebno je približno 2.75 sati da bi se potpuno prazna baterija potpuno napunila. Osim toga, kabina automobila se može unapred ugrejati ili rashladiti tokom eksternog punjenja. Jer se uglavnom vozi na struju, putni tročkovi mogu biti značajno smanjeni.

  • Punjenje u javnosti

    Vozilo može biti napunjeno putem utičnice u vašem domaćinstvu, koristeći kabl za punjenje i takođe na javnim stanicama za punjenje uz pomoć kabla dostupnog iz ponude BMW dodatna oprema. Na taj način, nakon šopinga, vozač može nastaviti sa vožnjim sa „punim rezervoarom“ bez emisije gasova. Utičnica za punjenje se nalazi iza poklopca na prednjem levom panelu vozila. Sve što je potrebno za punjenje je isporučeni kabl, koji se može bezbedno odložiti iznad levog blatobrana unutar prtljažnika. Radi punjenja na javnim stanicama za punjenje, kabl iz BMW dodatne opreme je potreban. Vreme punjena zavisi od nekoliko faktora, na primer trenutnog napona i broja aktivnih uređaja koji troše električnu energiju.
    Specijalni gumeni prsten štiti utičnicu za punjenje od spoljašnjih elemenata. LED prsten oko utičnice za punjenje ukazuje na status punjenja. Navigacioni sistema i BMW ConnectedDrive aplikacija pružaju vozaču informacije o lokaciji i dostupnosti odgovarajućih stanica za punjenje.
    Autentifikacija na stanici za punjenje i mesečni računi sa električnu energiju se mogu platiti koristeći ChargeNow karticu dostupnu u sklopu BMW ChargeNow usluga mobilnosti.
    Napomena: ChargeNow je usluga u sklopu 360° ELECTRIC ponude i dodatno se plaća.

POVEZIVANJE.

Uvek povezani sa vašim BMW automobilom: putem pametnog telefona (iOS ili Android), ne samo BMW Remote Usluge kao što je zaključavanje na daljinu već i funkcije specifične za hibridna vozila. To osigurava da uvek imate uvid u potrošnju i efikasnost vaše BMW Serije 7 sa eDrive sisteom.. BMW usluge za svaku situaciju, koje se mogu koristi unutar i izvan vozila.

  • My BMW Remote aplikacija

    My BMW Remote App za hibridna vozila za iOS i Android operativne sistem prikazuje detaljne informacije o trenutnom statusu vozila, kao što je lokacija, napon baterija i preostali domet vozila.
    Procedura punjenja se može kontrolisati daljinski putem tajmera a temperatura unutar vozila se može daljinski podesiti pre vašeg sledećeg putovanja. Odredište, tačke od interesa i lokacija stanica za punjenje se lako mogu prebaciti iz aplikacije direktno u vozilo.
    My BMW Remote App za hibridna vozila takođe meri efikasnost tokom svakog putovanja i može pružiti sugestije i tome kako da vozite efikasnije i povećate domet vozila.

  • Klimatizacija unutrašnjosti pre vožnje

    Uđite u lepo rashlađen automobil tokom leti ili ugrejan automobil sa odmagljenim prozorima tokom zime – uz pomoć stacionarnog grejanja i hlađenja u BMW 740e/Le. Zahvaljujući električnom kompresoru klima uređaja i električnom grejaču, automatska klimatizacija funkcioniše nečujno, čak i kada je motor ugašen. Možete unapred zakazati dva različita vremena polaska.
    Pola sata pre planiranog polaska inteligentni kontrolni sistem implementira grejanje, hlađenje ili ventilaciju na željenu temperaturu unutrašnjosti. Sistemom se upravlja putem iDrive kontrolera unutar automobila ili putem pametnog telefona uz pomoć aplikacije BMW ConnectedDrive aplikacije.
    Pod uslovom da je baterija visokog napona dovoljno napunjena, funkcija grejanja i hlađenja u mestu vam je na raspolaganju bez obzira da li se baterija vozila trenutno puni ili ne.

Potrošnja goriva i emisija CO2 gasova.

Potrošnja goriva i emisija CO2 gasova za BMW modele Serije 7 sa benzinskim i dizel motorima*:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinovano): 4.5 do 12.6
Emisija CO2 gasova u g/km (kombinovano): 119 do 299

 

 

Potrošnja goriva, emisija CO2 gasova za BMW Serije 7 iPerformance modela**:
Potrošnja goriva u l/100km (kombinovano): 2.1 do 2.3
Emisija CO2 gasova u g/km (kombinovano) 49 do 53
Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinovano): 12.5 do 13


Potrošnja goriva i emisija CO2 gasova za BMW 750Li xDrive:
Potrošnja goriva u l/100km (kombinovano): 8.3 do 8.5
Emisija CO2 gasova g/km (kombinovano): 192 do 197


*Za pojedine modele, prikazane vrednosti predstavljaju verovatne tehničke specifikacije
** Prikazanne vrednost su verovatne tehničke specifikacije.


BMW iPerformance meli 740e, 740Le i 740Le xDrive će biti dostupni počev od 2016 godine.


Vrednosti vezane za potrošnju, emisiju CO2 gasova i potrošnju energije zavise od tipa i veličine izabranih točkova.


Dodatne inforamcije o zvaničnoj potrošnji goriva i emisiji CO2 gasova za nove putničke automobile se mogu pronaći u „Uputstvo za potrošnju goriva i emisiju CO2 gasova novih putnički vozila“, koje je besplatno dostupno na svim prodajnim mestima i kod DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirt-Str.1, 73760 Ostfildern, Nemačka.