Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW M2 Coupe

POKIDAJTE KRIVINE.

BMW M

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW M2 Coupe.

POKIDAJTE KRIVINE.

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW M2 Coupe.

Napravljen za spontana ubrzanja i oštre krivine. Iskustvo ekstremne vožnje koje nećete zaboraviti. Sa izvanrednom agilnosti, vrhunskom dinamikom i upečatljivim zvukom, BMW M2 Coupe je tipičan M automobil. Sa opcionalnom 7-stepenom M transmisijom sa duplim kvačilom radi brzih promena stepena prenosa. Sa M kočnicama dizajniranim za najveća opterećenja. Sa aktivnim M diferencijalom, kao delom standardne opreme, automobil poseduje maksimalnu stabilnost i prianjanje. Ukratko, vozilo je napravljeno da dominira putevima.

POKIDAJTE KRIVINE.Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW M2 Coupe.

Napravljen za spontana ubrzanja i oštre krivine. Iskustvo ekstremne vožnje koje nećete zaboraviti. Sa izvanrednom agilnosti, vrhunskom dinamikom i upečatljivim zvukom, BMW M2 Coupe je tipičan M automobil. Sa opcionalnom 7-stepenom M transmisijom sa duplim kvačilom radi brzih promena stepena prenosa. Sa M kočnicama dizajniranim za najveća opterećenja. Sa aktivnim M diferencijalom, kao delom standardne opreme, automobil poseduje maksimalnu stabilnost i prianjanje. Ukratko, vozilo je napravljeno da dominira putevima.

BMW M

DOSTUPNE TRANSMISIJE.

6-stepena M transmisija

6-stepena M transmisija.

Sa laganim i kompaktnim dizajnom, M 6-stepena manuelna transmisija smanjuje ukupnu težinu automobila, rezultujući pogodnostima iz oblasti dinamičnosti, agilnosti, ubrzanja i potrošnje goriva. Olakšana transmisija je takođe zaslužna za raspodelu težine u odnosu od 50:50, dajuću automobilu neutralnije i stabilnije karakteristike u svakoj situaciji tokom vožnje. Unutar transmisije, inovativna frikciona postava od karbonskih vlakana čini promenu stepena prenosa udobnijom. Osim toga, nova transmisija je efikasnija, a inovativni sistem podmazivanja omogućava ciljanu distribuciju ulja. Ova tehnologija, usvojena iz auto-moto sporta, takođe doprinose boljoj efikasnosti i manjoj potrošnji goriva. BMW M inženjeri su mnogo vremena uložili u dodatno smanjenje buke motora. Osim toga, M 6-stepena manuelna transmisija je potpuno integrisana u ostale vrhunske kontrolne sisteme: Zajedno sa elektronikom motora, senzori šalju signalu u kontrolnu jedinicu motora prilikom promene stepena prenosa.
7-stepena M DCT transmisija sa Drivelogic sistemom

7-stepena M DCT transmisija sa Drivelogic sistemom.

M transmisija sa duplim kvačilom i Drivelogic sistemom predstavlja inovativnu 7-stepenu transmisiju sa duplim kvačilom dizajniranu za BMW visokoturažne motore. Sistem poseduje selekciju stepena prenosa na osnovu prianjanja, kontrolu lansiranja, pomoć pri vožnjim malom brzinom kao i automatski stani/kreni funkciju. Omogućava ekstremno brzu promenu stepena prenosa bez gubitka snage. Dva pod-transmisije, svaka sa svojim kvačilom, stalno prenose snagu motora na zadnje točkove. Sistem se može kontrolisati automatski ili manuelno, koristeći lopatica na volanu ili ručicu menjača. Isto kao i sa kontrolom lansiranja, koja omogućava maksimalno ubrzanje iz tačke mirovanja, veoma dinamično iskustvo vožnje je zagarantovano: promena stepena prenosa pri velikim brzinama je moguća bez korišćenja kvačila i bez prekida u isporuci snage. Bez obzira na izabrani režim vožnje, automatski („D“) ili manuelni („S“), Drivelogic sistem nudi tri opcije promene stepena prenosa koristeći kontrolu iskustva u vožnji: veoma sportski, udobnu i efikasnu.

M LONAC.

M lonac

M LONAC.

Sa veoma malim povratnim pritiskom, M lonac sa dva dupla vrha izduvnog sistema optimizuje performanse i ekološki aspekt M motora. Elektronski kontrolisana klapna za kontrolu izduvnih gasova stvara karakteristično sportski zvuk motora.

Aktivni M diferencijal

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Aktivni M diferencijal varijabilno distribuira obrtni momenat između zadnja dva točka radi optimizovanog prianjanja i stabilnosti vožnje tokom dinamične promene trake ili ubrzanja iz krivine, brzog prolaska kroz krivinu ili na putevima sa neravnim površinama, uključujući sneg, šljunak i led. Sistem čak pruža precizno upravljanje tokom ekstremnom bočnog ubrzanja. Konstantna podešavanja blokade diferencijala usklađuju performanse vozila, poboljšavaju kontrolu u ekstremnim situacijama u vožnji.

Prianjanje je optimizovano uz pomoć elektronski kontrolisanog uređaja koji smanjuje razliku u obrtajima između zadnjih točkova. Sistem, koji je razvijen za auto-moto sport, je povezan sa dinamičnom kontrolom stabilnosti (DSC) putem elektronske kontrolne jedinice. Sistem proaktivno omogućava savršenu iskorišćenog blokade diferencijala između 0 i 100 procenata, neutrališući čak i najmanje razlike u obrtnom momentu između zadnjih točkova – bez tendencije podupravljanja. Aktivni M diferencijal pruža optimalno prianjanje kao i odličnu stabilnosti i savršeno upravljanje i pretvara bukvalno svu snagu motora u ubrzanje.

TRKAČKE KARAKTERISTIKE.

Neodoljiva dinamičnost, upečatljiva agilnost i precizno upravljanje: Ove osobine krase M automobile od početka proizvodnje. Osećaj vožnje BMW M2 Coupe je baziran na veoma razvijenim tehnologijama koje su testirane pod najekstremnijim uslovima, čineći vozilo spremnim za savršeno ubzranje u svakom trenutku. Važne komponente su optimizovane za koriščenje pod uslovima sličnim auto-moto sportu i testirane se radi maksimalnih performansi. DSC sa M Dynamics režimom, električno servo upravljanje sa M Servotronic sistemom i lagana konstrukcija prednje i zadnje osovine upotpunjuju ovaj neverovatan koncept vozila.

  • Trkačke sposobnosti

    Bočna i pravolinijska ubrzanja koja se dešavana na trkačkoj stazi čine isporuku ulja za podmazivanje komponenti veoma zahtevnim. Sa iskustvom iz auto-moto trka, BMW M GmbH inženjeri garantuju bezbedno podmazivanje – u svakodnevnoj vožnji i na trkačkoj stazi.

  • M Dynamic režim

    M Dynamic režim, podfunkcija Dinamične kontrole stabilnosti (DSC), omogućava poboljšane karakteristike vožnje tako što omogućava određeni nivo proklizavanja točkova.

    Dinamična kontrola stabilnosti (DSC) koristi razne senzore za detekciju nestabilnih uslova u vožnji, kao što je podupravljanje, predupravljanje ili gubitak prianjanja. Kada se koristi pod normalnim okolnostima, DSC pravovremeno stabilizuje automobil tako što regulište snagu motora i individualno usporavajući odgovarajuće točkove.

    Kada se prebaci u M Dynamics režim, takve mere se iniciraju kasnije kako bi se naglasio dinamičan prag automobila. Povećanje proklizavanja točkova omogućava da se iskoristi maksimalni bočni i pravolinijski potencijal automobila. Nasuprot vožnje sa deaktiviranim DSC sistemom, pomoć vozaču koju nudi DSC sistem i dalje funkcioniše kada se vozilo dovede do same granice. Vozač je uvek odgovoran za stabilizaciju tokom vožnje.

  • M Servotronic

    Vozači mogu uživati u optimalnoj servo podršci u svakoj situaciji tokom vožnje sa M Servotronic sistemom. Sistem podešava servo pomoć u skladu sa trenutnom brzinom i isporučuje direktno i precizno upravljanje čak i pri velikim brzinama. Sistem takođe omogućava izvanrednu udobnosti tako što minimizira fizički napor potreban za upravljanje, kao i što maksimizira agilnost prilikom parkiranja, manevrisanja i navigacije uslim i zavojitim ulicama.

    Kontrolna jedinica koristi elektronsko merenje brzine kako bi se odredila potrebna servo podrška za svaku situaciju u vožnji. Servo podrška je fino podešena putem elektronske kontrolne jedinice, čineći je mnogo preciznijom od konvencionalnih servo upravljačkih sistema koji se oslanjaju na obrtaje motora radi podešavanja podrške.

    Sa M Servotronic sistem, minimalan fizički napor je potreban za upravljanje pri malim brzinama. Kao brzina vozila raste, servo podrška se stalno smanjuje kako bi se osigurao direktan kontakt sa putem i optimalna direkciona stabilnost. M Servotronic je specifični napravljen za M modele i nudi tri podešavanja radi individualne konfiguracije koja se može izabrati pritiskom na taster.

M COMPOUND KOČNICE.

 M Compound kočnice

M COMPOUND KOČNICE.

M kočnice koriste tehnologiju razvijenu za potrebe automoto sporta, omogućavajući im da zadrže konstantnu efektivnost i ne blede, čak ni tokom zahtevne upotrebe. Korišćenje raznih otpronih materijala rezultuje odličnom termalnom stabilnosti, dugim vekom trajanja i preciznom kontrolom. Takođe smanjuju težinu kočnica, što ima pozitivan uticaj na agilnost, dinamiku i ubrzanje i potrošnju goriva.

Samoventilirajući diskovi (napred 380 mm, nazad 370 mm) sa četiri klipa na kočionim čeljustima na prednjim točkovima i dva klipa na zadnjim čeljustima garantuju optimalni odziv pri vlažnim uslovima, kao poboljšanu disipaciju toplote. Kočione čeljusti u plavoj metalik boji sa karakterističnim M logom naglašavaju sportskiizgled i naglašen dizajn M kočionih diskova.

270 KM/H

M Driver paket opreme povećava maksimalnu brzinu sa standardnih 250 km/h na 270 km/h. Driver paket opreme se može naručiti direktno za nova nova vozila, ili se lako može dodati kasnije. Sve ostale tehničke karakteristike ostaju nepromenjene nakon instalacije M Driver paketa. Vaučer za obuku bezbednosti vozača je uključen u cenu.

INTELIGENTNA LAGANA KONSTRUKCIJA.

Lagana prednja osovina

Lagana prednja osovina.

Lagana prednja osovina je potpuno redizajnirana zbog velikih naprezanja M vozila. Smanjenjem njenje mase povećava se dinamičnost vožnje, prianjanje i udobnost oslanjanja. Takođe se optimizuje raspored težine između osovine osovina, garantujući neutralnu dinamiku vožnje i bolju kontrolu u teškim situacijama tokom vožnje. Kao deo koncepta za bolju dinamičnost vožnje i čvrstinu šasije, sistem poboljšava preciznost upravljanja. Sa M pneumaticima, osovina predstavlja kompletnu jedinicu koja poboljšava mehaničko prianjanja i precizan odziv. Ruke, nosači točkova, podram i dvozglobna potpora su napravljeni od aluminijuma. Dodatna smanjenja težine su postignuta korišćenjem aluminijuma u konstrukciji ojačana šasije. Prednji paneli i dodatni spojevi šrafovima na bočnim pragovima povećavaju čvrstinu prednjeg kraja, time začajno povećajući preciznosti upravljanja automobila.
Lagana zadnja osovina

Lagana zadnja osovina.

Lagana kontrukcija zadnje osovine smanjuje težinu vozila, poboljšava agilnosti, dinamičnost i ubrzanje, i smanjuje neovešenu masu i optimizuje prianjanje i udobnost oslanjanja. Kako bi se ispunili zahtevi postavljeni za ovo auto-moto voozilo, osovina M vozila je potpuno redizajnirana. Ona formira kompletnu jednicu sa M pneumaticima, garantujuću optimalno prianjanje pneumatika i smernu stabilnosti na svim uslovima puta. Zadnja osovina i nosači točkova su napravljeni koristeći tehnologiju livenja aluminijuma, dok je nosač zadnje osovine napravljen od lagane čelične konstrukcije. To znači da je postignuto značajno smanjenje težine. Čvrsti spojevi šrafovima povezuju osovinu na karoserije u omogućavaju optimalnu kontrolu točkova. Dijagonalne šipke prenose kočione silu na karoseriju automobila.

BMW EFFICIENT DYNAMICS TEHNOLOGIJE.

BMW EfficientDynamics

BMW EFFICIENT DYNAMICS TEHNOLOGIJE.

Bez obzira da li su cilj maksimalne performanse ili minimalna potrošnja goriva – za BMW, fokus je uvek bio na isporuci suštinskog užitka u BMW vožnji. BMW EfficientDynamics je strategija razvijena od strane BMW radi smanjenja potrošnje goriva i emisije CO2 gasova dok se istovremeno povećava dinamičnost i užitak u vožnji. To je sveobuhvatni paket tehnologije koji obuhvata motor, upravljanje energijom i koncept vozila – i dolazi u svaki BMW automobil.

Nova generacija benzinskih i dizel motor iz BMW TwinPower Turbo porodice je odgovrna za poboljšane performanse i manju potrošnju goriva. Optimizovana aerodinamičnost doprinosi poboljšanoj efikasnost, kao i BMW EfficientLightweight, koja istovremeno smanjuje težinu i povećava čvrstinu vozila korišćenjem pravih materijala na pravim mestima.