Dinamika vožnje BMW M5 Sedan

ZADOVOLJITE ŽUDNJU ZA SNAGOM.

BMW M

Dinamika vožnje BMW M5 Sedan.

ZADOVOLJITE ŽUDNJU ZA SNAGOM.

Dinamika vožnje BMW M5 Sedan.

Razvijen na trkačkoj stazi za svakodnevnu upotrebu. Kao nezavisan projekat BMW M GmbH, BMW M5 Sedan se pridržava M filozofije i savršeno kombinuje visoke performanse sa praktičnošću svakodnevne upotrebe.

ZADOVOLJITE ŽUDNJU ZA SNAGOM.Dinamika vožnje BMW M5 Sedan.

Razvijen na trkačkoj stazi za svakodnevnu upotrebu. Kao nezavisan projekat BMW M GmbH, BMW M5 Sedan se pridržava M filozofije i savršeno kombinuje visoke performanse sa praktičnošću svakodnevne upotrebe.

BMW M

COMPETITION PAKET.

Čist osećaj automoto sporta: sa opcionim Competition paketom, prenećete performanse BMW M5 Sedan sa još većom preciznošću na svaku stazu - zahvaljujući većoj snazi motora, direktnijem upravljanju i specijalno dizajniranoj šasiji.
Competition paket prebacuje BMW M5 Sedan u stepen više: i ovako fantastična snaga M TwinPower Turbo V8 benzinskog motora je povećana sa 560 KS (412 kW) na 575 KS (423 kW) za ultimativni nalet adrenalina. Povišen dodatni pritisak u gornjem opsegu obrtaja je odgovoran za unapređene performanse. Modifikovani izduvni sistem proizvodi sportski zvuk motora – od kojeg će te se sigurno naježiti. Na trkačkoj stazi i u svakodnevnoj upotrebi, specijalno dizajnirano vešanje, spušteno za 10 milimetara, i izuzetno sportsko direktno upravljanje garantuju da će svaka komanda biti izvršena sa maksimalnom preciznošću. Spolja, BMW M5 Sedan inspiriše sa Competition paketom koji nudi ekskluzivne dvobojne 20-inčne M aluminijumske felne sa dvostrukim krakovima 601 M i pneumatike različitih dimenzija napred i nazad zajedno sa crno hromiranim cevima sportskog izduvnog sistema. Kombinacija koja podiže puls, posmatrano iz bilo kog ugla.

Dinamika vožnje

DINAMIKA VOŽNJE.

BMW M5 Sedan – automoto sportista sa četvoro vrata i jednim ciljem: Uživanje u vožnji.

DINAMIKA VOŽNJE.

BMW M5 Sedan – automoto sportista sa četvoro vrata i jednim ciljem: Uživanje u vožnji.

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Aktivni M diferencijal

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Više trakcije i veća stabilnost prilikom skretanja, pa čak i na snegu, šljunka ili ledu. Aktivni M diferencijal obezbeđuje optimalnu trakciju i podržava dinamičke kvalitete pogona na zadnje točkove - i pri ubrzavanju iz krivina i pri manevrisanju na klizavim površinama.
Aktivni M diferencijal čak omogućava precizno upravljanja u slučajevima ekstremnog bočnog ubrzanja ili neravnog puta. Ovde je aktivni sistem povezan sa DSC preko elementa elektronske kontrole i proaktivno nameće inteligentnu blokadu - potpuno nezavisno od razlika u brzini obrtaja desnog i levog zadnjeg točka. Rezultati kanalisanja pogonske snage su optimalna trakcija, bolje upravljanje kao i povećana agilnost.

M karbon-keramičke kočnice

M KARBON-KERAMIČKE KOČNICE.

M karbon-keramička kočnica je rezultat preuzimanja tehnologija iz moto sporta. Primena inovativnog jedinjenja ugljeničnih vlakana i keramike čini kočionu silu još direktnijom i poboljšava stabilizaciju fejdinga kočnica (slabljenje kočionih karakteristika). Takođe je otporna na koroziju, veoma otporna na habanje, toleriše više toplote i doprinosi manjoj masi vozila. Njena laka konstrukcija smanjuje rotirajuću i neovešanu masu, poboljšava ubrzanje, odziv i upravljanje uopšte, ali i povećava dinamiku vožnje i trakciju, povećava udobnost vešanja i smanjuje potrošnju goriva.
Sa svojim netipično velikim kočionim diskovima (prednji 410 mm, zadnji 396 mm), fiksnim čeljustima sa šest klipova napred i pokretnim čeljustima sa jednim klipom nazad, M karbon-keramička kočnica je spremna za stazu zahvaljujući vrlo visokoj otpornosti na toplotu, čak i tokom dugih perioda korišćenja. Perforirani i ventilirani kočioni disk garantuje značajno poboljšan odziv u vlažnim uslovima i snažniju disipaciju toplote. M karbon-keramička kočnica je lako prepoznatljiva, zahvaljujući čeljustima u mat zlatnoj boji sa klasičnim M logoom.
Zbog karakteristika materijala, može doći do pojave funkcionalnih šumova koji zavise od situacije i korišćenja, naročito na vlažnim površinama neposredno pre nego što se vozilo zaustavi.

M SERVOTRONIC.

Sve krivine su primamljive. Naročito uz pomoć M Servotronic-a. Inteligentni sistem dinamično podešava silu potrebnu za upravljanje i otpor u skladu sa brzinom vožnje.
BMW M5 Sedan precizno izvršava komande vozača pri bilo kojoj brzini. Servo uređaj reaguje sa više otpora pri velikim brzinama. Automatski se smanjuje pri malim brzinama, u krivinama i prilikom parkiranja, što doprinosi ujednačenom ponašanju vozila. Prilikom povećanja brzine, servo uređaj sve manje deluje, što dovodi do direktnijeg kontakta sa putem.
U Competition paketu, M Servotronic je posebno prilagođen većoj snazi i sportskoj šasiji - i, zahvaljujući modifikovanom prenosu upravljanja, reaguje još direktnije na komande vozača. Za još bolji sportski ugođaj i najbolje moguće performanse.

M ŠASIJA.

Zadovoljava zahteve dinamike vožnje, agilnosti i preciznosti - M šasija visokih performansi sa svojim sofisticiranim dizajnom u potpunosti iskorišćava ogroman potencijal ovog vozila na svakom putu.
Izvandredno ubrzanje takođe potiče od Aktivnog M diferencijala na zadnjoj osovini. Tri režima Dinamičke kontrole amortizera - Normal, Sport i Sport Plus - omogućavaju vam da prilagodite vešanje svojim potrebama. M Drive dugmad na volanu su unapred programirana sa konfiguracijama vozila koje podržavaju ili sportski ili opušten stil vožnje. Jedan od njih je i M Dinamični režim, koje omogućava posebno autentično iskustvo vožnje makismalnim korišćenjem lateralne i longitudinalne dinamike. Ovo utiče na normalan rad Dinamičke kontrole stabilnost, pa tako ima samo stabilizujući efekat u vanrednim situacijama.
Sa Competition paketom, vešanje BMW M5 Sedan je posebno beskompromisno. Amortizacija i stabilizacija se shodno tome prilagođavaju. Podešavanja Dinamičke kontrole amortizera se prilagođavaju povećanju dinamike, a karakteristike M Dinamičnog režima (MDM) su još oštrije. Rezultat: sportske performanse bez premca.

7-stepena M transmisija sa dvostrukim kvačilom

7-STEPENA M TRANSMISIJA SA DVOSTRUKIM KVAČILOM.

7-stepena M transmisija sa dvostrukim kvačilom u BMW M5 stvara najbolje uslove za brzu reakciju. Sa 7-stepenim M DCT sa Drivelogic-om promena stepena prenosa je trenutna.
7-stepena M transmisija sa dvostrukim kvačilom i Drivelogic tehnologijom prenosi snagu motora na put u milisekundama, bez ikakvog prekida vučne sile. Dva sistema prenosa, svaki sa posebnim kvačilom, stalno prenose snagu koju stvara motor na zadnje točkove. Stepeni prenosa se mogu menjati bez prekida prenosa snage korišćenjem ručica iza volana, menjača i preko automatskog režima za još dinamičniju udobnost.