BMW M

DAJE SVE OD SEBE. MAKSIMALNA ISKORIŠĆENOST.

Efikasnost u BMW M5 Sedan.

Punom snagom napred - M TwinPower Turbo V8 benzinski motor u BMW M5 Sedan izgleda da potvrđuje ovaj zahtev sa svakim svojim obrtajem. Preciznost i efikasnost su ključni za tako snažan potisak. A inovativne tehnologije održavaju potrošnju goriva na minimumu.

BMW M TwinPower Turbo V8

M TWINPOWER TURBO V8 BENZINSKI MOTOR.

Brojke govore same za sebe: sa 560 KS (412 kW) i obrtnim momentom do 680 Nm, BMW M5 Sedan ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde. A sa Competition paketom dobijate snagu od 575 KS (423 kW), i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,2 sekunde.
Visokoturažni M TwinPower Turbo V8 motor ostavlja utisak sa svojom snagom i ubrzanjem. Ovaj motor visokih performansi dobija obrtni moment od susreta M tipične linearne krive snage i ogromnog potiska dvostrukog turbo punjenja. Dva odvojena sistema hlađenja velikih dimenzija hlade motor, ubačeni vazduh i elektroniku motora dok patentirano M TwinScroll punjenje garantuje impresivnu reakciju. Veliki obrtni moment je dostupan u širokom rasponu broja obrtaja i daje snažan potisak od brzine tik iznad praznog hoda pa sve do velikog broja obrtaja. Ova spektakularna reakcija dovodi do toga da motor spremno reaguje na davanje gasa u svakom trenutku.
Zahvaljujući brojnim inteligentnim BMW Efficient Dynamics merama, kao što su Valvetronic, dvostruki Vanos i sistem Ubrizgavanja visoke preciznosti, motor ima impresivan prosečan odnos performanse-potrošnja od samo 9,9 litara na 100 kilometara.

REGENERACIJA KOČIONE ENERGIJE.

Regeneracija kočione energije

REGENERACIJA KOČIONE ENERGIJE.

Sa Regeneracijom kočione energije deo energije nastale prilikom kočenja bude zarobljen, pretvoren u električnu energiju i skladišten u akumulator - čime se štedi gorivo.
Današnja moderna vozila zahtevaju veliku količinu električne energije za funkcije udobnosti i sigurnosti. Ovu energiju uglavnom proizvodi generator, poznat i kao alternator, koji pokreće motor preko V remena. Uz pomoć inteligentnog kontrolnog uređaja, sada je moguće isključiti generator, koji je prethodno stalno bio aktivan dok god je motor radio, i uštedeti goriva do tri odsto. Sa Regeneracijom kočione energije, generator je aktivan samo kada vozač pusti pedalu gasa ili pritisne kočnicu - drugim rečima, kada nastane višak kinetičke energije vozila. Ova energija kočenja se pretvara u električnu energiju i skladišti se u akumulatoru. Ovim se smanjuje pritisak na motor, kao i emisije CO2. Smanjena potrošnja znači da je više snage na raspolaganju za ubrzanje.

AUTOMATSKA START/STOP FUNKCIJA.

Crvena svetla na semaforu, saobraćajne gužve, putni prelazi - postoji bezbroj primera kada je motor u praznom hodu i nepotrebno troši gorivo. Ovo je sprečeno Automatskom Start/Stop funkcijom.
Automatska start/stop funkcija isključuje motor kada se BMW M5 Sedan ne kreće. Inteligentni elektronski sistem je već izračunao i proverio nivo napunjenosti akumulatora i da li ostali sistemi - kao što su klimatizacija ili grejanje zadnjeg vetrobrana - zahtevaju više energije. Otpuštanje kočnice pokreće motor gotovo istog trenutka, tako da putovanje može biti nastavljeno.