Dinamika vožnje i efikasnost, kombinovani u BMW M6 Convertible

GRANICE POSTOJE DA BI SE PRELAZILE.

BMW M

Dinamika vožnje i efikasnost, kombinovani u BMW M6 Convertible.

GRANICE POSTOJE DA BI SE PRELAZILE.

Dinamika vožnje i efikasnost, kombinovani u BMW M6 Convertible.

U BMW M6 Convertible, moćna grmljavina M TwinPower Turbo 8-cilindričnog motora, najsavremeniji sistemi za pomoć vozaču u i sportsko vešanje doprinose zamagljenju granica između puta i trkačke staze. Barem dok se ne otvori meki krov i zraci sunca ne obasjaju luksuznu unutrašnjost. Tada se zamagljuju granice između automobila i glisera.

GRANICE POSTOJE DA BI SE PRELAZILE.Dinamika vožnje i efikasnost, kombinovani u BMW M6 Convertible.

U BMW M6 Convertible, moćna grmljavina M TwinPower Turbo 8-cilindričnog motora, najsavremeniji sistemi za pomoć vozaču u i sportsko vešanje doprinose zamagljenju granica između puta i trkačke staze. Barem dok se ne otvori meki krov i zraci sunca ne obasjaju luksuznu unutrašnjost. Tada se zamagljuju granice između automobila i glisera.

BMW M

7-STEPENA M TRANSMISIJA SA DVOSTRUKIM KVAČILOM I DRIVELOGIC-OM.

M transmisija sa dvostrukim kvačilom i Drivelogic-om predstavlja inovativnu transmisiju sa dvostrukim kvačilom specijalno dizajniranim za BMW M visokoturažne motore. Dolazi sa automatskim izborom stepena prenosa i optimizovanom trakcijom, kontrolom lansiranja, Low Speed Assistance, kao i sa Automatskom Start/Stop funkcijom. Može biti kontrolisan automatski ili ručno pomoću ručica na M kožnom volanu ili preko izbora stepena prenosa na centralnoj konzoli.
M transmisija sa dvostrukim kvačilom omogućava izuzetno brzu promenu stepena prenosa, bez prekida vučne sile. Ovo omogućavaju dve subtransmisije, svaka sa svojim kvačilom, koje stalno prenose snagu motora na točkove preklapanjem kvačila. Strategija promene stepena prenosa brzine je takođe optimizovana uz pomoć postojećih navigacionih podataka - M transmisija sa dvostrukim kvačilom, na primer, proaktivno prebacuje u niži stepen prenosa pre krivina. Dodatna funkcija kontrole lansiranja, koja omogućava maksimalno ubrzanje iz stanja mirovanja, nudi izuzetno dinamično iskustvo vožnje: promena stepena prenosa pri velikim brzinama je moguća bez korišćenja kvačila, i bez ikakvog prekida u isporuci snage.
Bez obzira na to da li je vozač odabrao automatski ("D") ili manuelni ("M") režim, Drivelogic uvek nudi tri opcije menjanja brzine: ekstremno sportska, udobna i efikasna.

COMPETITION PAKET.

Čist osećaj trke: Competition paket donosi unapređenu snagu motora, direktnije upravljanje i posebno podešeno vešanje kako bi performanse BMW M6 Convertible bile dodatno unapređene.
Snaga M TwinPower Turbo 8-cilindričnog benzinskog motora skače sa 412 kW na 441 kW. Ove poboljšane performanse se postižu podizanjem boost pritiska u gornjem opsegu obrtaja. Sportski izduvni sistem proizvodi posebno dinamičan zvuk motora koji će vas sigurno uzbuditi. Na stazi i u svakodnevnoj upotrebi, posebno podešeno vešanje i izuzetno dinamično direktno upravljanje garantuju da će svaka komanda biti izvršena sa maksimalnom preciznošću. Ekskluzivne dvobojne 20-inčne M aluminijumske felne sa dvostrukim krakovima 601 M sa pneumaticima različitih dimenzija napred i nazad su izuzetno impresivne, zajedno sa crno hromiranim dvostrukim cevima sportskog izduvnog sistema.

Aktivni M diferencijal

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Aktivni M diferencijal promenljivo raspoređuje obrtni moment pogona između dva zadnja točka kako bi optimizovao trakciju i stabilnost vožnje tokom dinamičnih promena trake ili ubrzavanja iz krivina, prilikom skretanja u krivine pri velikim brzinama ili na putevima sa neravnim površinama, uključujući sneg, šljunak i led. Obezbeđuje precizno upravljanje čak i pri ekstremnom bočnom ubrzanju. Konstanto, neprimetno podešavanje blokade diferencijala usklađuje performanse vozila tokom vožnje, poboljšavajući kontrolu u ekstremnim uslovima vožnje.
Trakcija je optimizovana uz pomoć elektronskog uređaja koji smanjuje razliku u brzini obrtaja zadnjih točkova. Sistem, razvijen za potrebe moto sporta, je povezan sa Dinamičkom kontrolom stabilnosti (DSC) preko elektronske kontrolne jedinice. Proaktivno omogućava savršeno korišćenje blokade između 0 i 100 procenata, neutrališući čak i najmanje razlike u obrtnom momentu zadnjih točkova - bez tendencije podupravljanja. Aktivni M diferencijal obezbeđuje optimalnu kontrolu, kao i veliku stabilnost pravca i savršeno upravljanje, i pretvara praktično svu pogonsku snagu motora u ubrzanje.

M karbon-keramičke kočnice

M KARBON-KERAMIČKE KOČNICE.

M karbon-keramičke kočnice su rezultat preuzimanja tehnologija iz automoto sporta. Primena inovativnog jedinjenja ugljeničnih vlakana i keramike čini kočionu silu još direktnijom i poboljšava stabilizaciju slabljenja kočnica. Takođe je otpornena koroziju, veoma otporne na habanje, tolerišu više toplote i doprinose manjoj masi vozila. Njihova laka konstrukcija smanjuje rotirajuću i neovešanu masu, poboljšava ubrzanje, odziv i upravljanje, ali i povećava dinamiku vožnje i trakciju, povećava udobnost oslanjanja i smanjuje potrošnju goriva.
Sa svojim netipično velikim kočionim diskovima (prednji 410 mm, zadnji 396 mm), fiksnim čeljustima sa šest klipova napred i pokretnim čeljustima sa jednim klipom nazad, M karbon-keramička kočnice su spremne za stazu zahvaljujući vrlo visokoj otpornosti na toplotu, čak i tokom dugih perioda korišćenja. Perforirani i ventilirani kočioni disk garantuje značajno poboljšan odziv u vlažnim uslovima i snažniju disipaciju toplote. M karbon-keramičke kočnice su lako prepoznatljive, zahvaljujući čeljustima u mat zlatnoj boji sa klasičnim M logoom.

Trkačke karakteristike

TRKAČKE KARAKTERISTIKE.

Uvek postoji brži auto. I evo ga. BMW M6 Kabriolet sumira BMW M GmbH filozofiju. Na kraju krajeva, snaga je jedna stvar - pretvoriti je u neuporedivo iskustvo vožnje je nešto sasvim drugo. Visokotehnološki materijali poput aluminijuma, keramike i ugljenika su kombinovani sa stručnošću i trkačkom DNK. Inženjeri postaju entuzijasti kada teže stvaranju najuzbudljivijeg mogućeg iskustva koje uključuje benzin i asfalt pod otvorenim nebom.

  • Launch Control

    Kontrola lansiranja omogućava motoru koji je dostigao radnu temperaturu da postigne maksimalno ubrzanje iz stanja mirovanja. Samo isključite Dinamičku kontrolu stabilnosti (DSC), izaberite sekvencijalni režim sa programom vožnje broj 3, čvrsto držite kočnicu i pritisnite pedalu gasa do kraja. Nakon što simbol startne zastavice zasvetli na displeju instrument table, motor će biti postavljen na idealnu brzinu starta prilikom pritiska na pedalu gasa. Držeći pedalu gasa stisnutu do kraja, pustite kočnicu i vozilo će tada ubrzati do maksimuma sve dok ne pustite gas. M prenos sa dvostrukim kvačilom stalno postavlja tačke za promenu brzine, tako da je prilikom prebacivanja u veću brzinu sledeća optimalna brzina motora već dostupna. Ovo je funkcija koja će oduševiti vozače sa dinamičnim, sportskim ambicijama.

  • Elektronski kontrolisani amortizeri

    Pomoću Elektronski kontrolisanih amortizera (EDC) automatski ili ručno možete podešavati amortizaciju da odgovara situaciji na putu. Senzori prate sve pokrete vozila koji utiču na vožnju. Sistem Elektronski kontrolisanih amortizera analizira ove podatke i prenosi ih na amortizere. Ovi koriste magnetne ventile da bi prilagodili amortizaciju promenama na putu, opterećenju i uslovima vožnje. Rezultat je osetno smanjenje pokreta vožnje prilikom kočenja ili pokreta tela izazvanih ispupčenjima na putu, skretanjem ili ubrzanjem. Rezultat je povećana bezbednost vožnje - zbog skraćenog traga kočenja, na primer - i veća udobnost vožnje.

  • Dinamička kontrola stabilnost

    Druge važne funkcije koncepta BMW M6 Gran Convertible uključuju Dinamičku kontrolu stabilnosti (DSC). Optimizovane kontrolne funkcije garantuju poboljšanu dinamiku vožnje u odnosu na prethodne sisteme. Štaviše, dodatne funkcije se primenjuju za aktivnu bezbednost (pripravnost kočnica, suvo kočenje, podrška za fejding) i udobnost (drive-off assistant, ručna kočnica sa automatskim zadržavanjem).
    Dinamička kontrola stabilnost nudi vozaču izbor tri režima: DSC on, MDM (M Dinamički režim), DSC off. Dok je DSC uključen posebno neutrališe nedovoljno ili preterano skretanje putem kočenja, MDM omogućava više proklizavanja točkova, čime omogućava ambicioznim vozačima da izvode laki drifing. Ovaj režim takođe podržava intervenciju funkcija ukoliko definisana granica bude pređena. Sa isključenim DSC, vozač može u potpunosti istražiti granice automobila na stazi za trku i koristiti pedalu gasa za drift.

  • M Servotronic

    Vozači mogu uživati u optimalnoj servo podršci u svakoj situaciji sa M Servotronic-om. Ova funkcija dinamički podešava servouređaj da bi ga prilagodila trenutnoj brzini i daje direktan i precizan odziv upravljanja čak i pri velikim brzinama. Takođe obezbeđuje vrhunsku udobnost smanjenjem fizičkog napora potrebnog za upravljanje, i maksimizira agilnost pri parkiranju, manevrisanju ili kretanju uskim ili krivudavim putevima.
    Kontrolni uređaj koristi elektronsko merenje brzine da bi odredio potrebnu servo podršku za svaku situaciju u vožnji. Upravljačka sila hidrauličnog servouređaja se optimalno i precizno podešava da bi odgovarala situacijama u vožnji.
    Ovo znači da je manje fizičkog napora potrebno za upravljanje pri manjim brzinama. Međutim, kako se brzina povećava podrška upravljanju se konstanto smanjuje da bi obezbedila direktniji kontakt sa putem i samim tim optimalnu stabilnost pravca. M Servotronic je posebno kalibrisan za M vozila i, pritiskom na dugme, nudi izbor tri različita seta karakteristika. U kombinaciji sa Competition paketom, M Servotronic donosi još direktniji odziv.

M DRIVE.

M Drive omogućava individualnu konfiguraciju ličnih profila vozača od udobnog krstarenja pa sve do sportskog režima velikog odziva za upotrebu na stazi. Aktiviranje jednog od dva sačuvana profila (i svih njihovih podešavanja) se vrši jednostavnim pritiskom M dugmeta integrisanog u multifunkcionalni volan u bilo kom trenutku. Konfiguracije sa unapred podešenim postavkama mogu se pojedinačno podesiti preko iDrive menija.
M dugmad dinamike vožnje za podešavanje svih pojedinačno podesivih funkcija pogonskog sklopa i vešanja, su raspoređena na centralnoj konzoli oko ručice menjača. Vozač može pojedinačno izabrati DSC režim ili podesiti karakteristike performansi motora, parametre Dinamičke kontrole amortizera, karakteristike upravljanja M Servotronic-a, opcije menjanja brzina za M prenos sa dvostrukim kvačilom i izgled Head-Up displeja. Na ovaj način može biti napravljena detaljna konfiguracija za vozilo - i sačuvana pritiskom i držanjem jednog od dva M Drive dugmeta na multifunkcionalnom volanu.

BMW Efficient dynamics tehnolgije

BMW EFFICIENT DYNAMICS TEHNOLOGIJE.

Bez obzira da li su cilj maksimalne performanse ili minimalna potrošnja goriva - za BMW, fokus je uvek na pružanju suštinskog BMW zadovoljstva vožnje. BMW EfficientDynamics je strategija razvijena od strane BMW-a sa ciljem smanjenja potrošnje goriva i emisija CO2 i istovremenog povećanja dinamike i zadovoljstva vožnje. U pitanju je sveobuhvatan paket tehnologija koji uključuje pogonski sklop, upravljanje energijom i koncept vozila zasnovanog na inteligentnoj lakoj konstrukciji - i standardan je u svakom BMW-u.

  • Automatska Start/Stop funkcija

    Automatska Start/Stop funkcija osigurava da se gorivo koristi samo kada je vozilo u pokretu. Kada se vozilo privremeno zaustavi, na primer na semaforu ili u saobraćajnoj gužvi, Automatska Start/Stop funkcija štedi gorivo isključivanjem motora čim je auto u praznom hodu i stopalo vozača nije na kvačilu (manuelni prenos), ili kada automobil zakoči do potpunog zaustavljanja (M DCT Drivelogic).
    Signal na Informacionom displeju pokazuje da je Automatska Start/Stop funkcija aktivna. Čim vozač pusti kočnicu, motor se odmah automatski pokreće.
    Ova funkcija nikada ne ugrožava udobnost ili bezbednost tokom vožnje, pošto je neaktivna ukoliko motor nije dostigao optimalnu operativnu temperaturu, ukoliko unutrašnjost nije dovoljno ugrejana ili ohlađena, ako je akumulator skoro ispražnjen ili ako se volan okreće. Ako je potrebno, centralni kontrolni uređaj ponovo pokreće motor čak i u stanju mirovanja, na primer ako automobil počne da se kotrlja ili ako kondenzacija počne da se formira na vetrobranu. Automatska Start/Stop funkcija se može isključiti u bilo kom trenutku pritiskom na dugme.

  • Regeneracija kočione energije

    Prilikom svakog kočenja stvara se kinetička energija i donedavno ova energija nije bila iskorišćena. Regeneracija kočione energije koristi ovaj potencijal. Ona koristi energiju kretanja koja nastaje prilikom svakog kočenja ili kada vozač pusti pedalu gasa, i pretvara je u električnu energiju. Ova struja se zatim koristi za punjenje akumulatora. Ovaj inteligentni sistem upravljanja energijom znači da alternator ne mora stalno da radi, što smanjuje pritisak na generator. Rezultat: smanjena potrošnja goriva i povećana pogonska snaga - klasični atributi BMW EfficientDynamics.