BMW M

DELEGIRAJTE NA POUZDANE POMAGAČE.

BMW ConnectedDrive sistemi za pomoć vozaču u BMW X5 M.

Izdugnut položaj sedenja, sportska ergonomija: U BMW X5 M uvek imate sve pod kontrolom. Međutim, ne morate sve sami uraditi; možete prepustiti neke zadatke sistemima za pomoć vozaču. Na primer, parkiranje, ili regulisanje prednjih svetala. BMW ConnectedDrive inovacije vam mogu pomoći u mnogim situacijama u vožnji. Radi maksimalne udobnosti i još veće bezbednosti.

SURROUND VIEW SISTEM.

Surround View funkcija obuhvata sisteme sa kamerom Top View, Rear View i Panorama View. Kamere u spoljašnjim retrovizorima i dva kamere širokog ugla, jedna napred i jedna nazad, omogućavaju panorama pogled od 360° kao panorama pogled oblasti ispred i iza vozila.
Top view snima panorama pogled od 360° oblasti oko vozila i korist ove podatke kako bi kompjuterski generisao pogled iz ptičije perspektive radi lakšeg manevrisanja. Side View kamere širokog ugla snimanja između rebara prednje maske i Rear View kamera širokog ugla na zadnjem delu vozila omogućavaju panorama pogled oblasti ispred i iza vozila. Cross Traffic Assistant sistem pomaže vozaču tako što prikazuje žute trake na bočnim ivicama slike kao i žuti trougao upozorenja u slučaju poprečnog saobraćaja.
Sistemi sa kamerom se aktiviraju kada se automobil ubaci u rikverc ili pritiskom na PDC ili Side View taster. Slika se prikazuje na kontrolnom ekranu. Votač može izabrati između Rear View kamere, Top View ili Panorama View. Side View funkcija se automatski deaktivira kada vozilo prekorači brzinu od 15 km/h.

BMW Head-Up displej sa displejem specifičnim za M seriju

BMW HEAD-UP EKRAN SA M SPECIFIČNIM EKRANOM.

BMW Head-up ekran sa M specifičnim funkcijama (samo sa navigacionim sistemom) projektuje informacije relevantne za vožnju direktno u vidno polje vozača. Ekran prikazuje podakte kao što su brzina, navigacione instrukcije, informacije o ograničenju brzine i zabrani preticanja, telefonskim listama, zajedno sa informacijama i upozorenjima iz raznih sistema za pomoć vozaču. Pritiskom na taster vozač može uključiti sportski M ekran. Zajedno sa digitalnim brzinomerom, on takođe pokazuje trenutni stepen prenosa i obrtomer u više boja sa svetlima koja određuju najbolji trenutak za promenu stepena prenosa.
Ikonice se projektuju na vetrobran staklo i prikazane su u visokoj rezoluciji i boji. Slika koja se projektuje izgleda kao da se nalazi na udaljenosti od 2.3 m ispred vozila. Na ovaj način kombinacija optimalnog pozicioniranja omogućava lako i brzo čitanje informacija, sa minimalnim odvlačenjem pažnje.
Jačina osvetljenja projekcije se automatski prilagođava spoljašnjim uslovima osvetljenja, sa različitim ekranima za dan i noć, visina ekrana je takođe podesiva. Osim toga, vozač takođe može izabrati koje se indomafijce prikazuju, pored trenutne brzine automobila i upozorenja od sistema za pomoć vozaču.

BMW NIGHT VISION SA DINAMIČNIM SVETLOM.

Odlična preglednost, čak i po noći: BMW Night Vision sa dinamičnim osvetljenjem olakšava identifikaciju ljudi i velikih životinja po noći – čak i na velikoj udaljenosti. Infracrvena kamera montirana na BMW prednju masku prenosi slike snimljene ispred vozila na kontrolni ekran. Slika omogućava vozaču da identifikuje ljude i životinje na udaljenosti do 300m.
Čim infracrveni sistem detektuje pešake ili životinje, on usmeri jedno od dva individualno kontrolisana dinamička svetla na njih, bez neprijatnog zaslepljivanja. Ovo svetlo garantuje da vozač i osvetljenja osoba budu efektivno upozoreni o potencijalno opasnoj situaciji.
Vozač dobija dodatno upozorenje u kritičnim situacijama putem redovnog ekrana i BMW Head-Up ekrana. Treptajuća crvena ikonica (životinja ili pešak) je prikazana ako postoji rizik od neposredne nezgode. Zvučni alarm se takođe oglasi i kočnice se pripreme radi optimalne pripremljenosti. Sistem upozorenja se automatski upali prilikom startovanja vozila. Sistem čak emituje upozorenje kada ekran za prikaz slikenije aktiviran. BMW Night Vision sa dinamičnim svetlom predstavlja inovaciju iz BMW ConnectedDrive sistema.

POMOĆNIK U VOŽNJI.

Funkcija pomoćnika pri vožnji kombinuje sisteme koji koriste kameru, kao što je sistem za upozorenje o napuštanju trake, kontrola približavanja i upozorenje o pešacima sa funkcijom automatskog kočenja.
Sistem upozorenja i napuštanju trake detektuje trake i upozorava vozača o slučajnoj promeni trake pri brzinama iznad 70 km/h putem vibracija na volanu. Neće doći do upozorenja ako je promena trake namerna, zapravo ako je pokazivač pravca aktiviran.
Kontrola približavanja sa funkcijom automatskog kočenja identifikuje vozilo, upozorenje o pešacima sa funkcijom automatskog kočenja prepoznaje pešake. Ako vozilo ispred vas naglo zakoči, vaše BMW vozilo trenutačno reaguje kada je kontrola približavanja aktivirana. Sistem funkcioniše u koracima i na kraju se kočnice lagano primene ( pri brzinama ispod 60 km/h). Upozorenje o pešacima funkcioniše pri brzinama između 10 i 60 km/h i emituje upozorenje u slučaju neposredne opasnosti. Ako vas sistem upozori i potencijalnom sudaru, kočnice su istovremeno pripremljene radi bržeg reagovanja. U slučaju opasnosti sistem aktivira kočnice. Funkcionalnost može biti ograničena mrakom i maglom.

UPOZORENJE O PROMENI TRAKE.

Pri brzinama od 20 km/h i više, sistem za upozorenje o napuštanju trake baziran na radaru detektuje vozila u slepoj tački kao i vozila u susednoj traci. Vozač je upozoren u prisustvu vozila u kritičnim zonama putem trouglastog simbola na spoljašnjim retrovizorima. Ako, uprkos upozorenju, vozač naznači nameru za promenu trake tako što će aktivirati pokazivač pravca, on ili ona će biti upozoreni na opasnu situaciju putem vibracija na volanu i treptanjem upozoravajućeg simbola na spoljašnjim retrovizorima.

PROFESSIONAL NAVIGACIONI SISTEM.

Professional navigacioni sistem poseduje moderan dizajn i superioran izbor usluge: On isporučuje jednostavan i lak za koršćenje navigacioni sistem koji je savršeno integrisan u BMW, uključujući iDrive operativni koncept sa iDrive Touch kontolerom i Touch Display sistemom. Sistem se sastoji od glasovne kontrole, Professional BMW radio uređaja sa DVD čitačem kao i 20 GB memorijskog prostora za audio fajlove. Sve to omogućava korišćenje RTTI sistema (Saobraćajne informacije u realnom vremenu). Ugrađeni LCD ekran u boji od 10.25“ sa funkcijom podele ekrana (glavni i pomoćni prozori) je dizajniran radi optimalne čitljivosti i pregleda.

Professional navigacioni sistem.

  • iDrive Touch kontroler

    iDrive Touch kontroler sa tasterima za direktan pristup meniju, osam funkcioanlnih memorisanih oznaka i glasovna kontrola čine rukovanje intuitivnim tako što vam omogućavaju da unesete adresu vašeg odrediišta pismenim putem na površini osetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu mape koji koristi satellitske snimke kao pozadinu mape – fotorealističan opis izabranog prikaza mape – navigacija postaje uzbudljivo vizuelno iskustvo.
    Ažuriranje mapa je moguće kod BMW zastupnika tokom tri godine, bez dodatne nadoknade. Unutar okvira BMW ConnectedDrive sistema, u izabranim Evropskim zemljama sistem automatski ažurira mape tri puta godišnje, u trajanju od tru godine.

SISTEM ZA POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Potpuno automatski sistem za pomoć pri parkiranju predstavlja poslednju generaciju udobnosti prilikom parkiranja iz BMW-a. U ovoj generaciji, sistem bira stepen prenosa za napred ili nazad, preuzima kontroli nad upravljanjem i automatski ubrzava ili koči. Pre parking manevra, vozač mora samo da uključi pokazivač pravca i drži PDC taster pritisnutima tokom čitave procedure parkiranja, uz praćenje okruženja uz pomoć aktivirane kamere za vožnju unazad.
Kada je manevar kompletiran, sistem izabere P položaj transmisije. Pri vožnji brzinom manjom od 35 km/h na maksimalnoj udaljenosti od 1.5 metara od reda parkiranih automobila, ultrazvučni senzori u BMW vozilu koriste kontrolni ekran kako bi prikazali potencijalna mesta gde je moguće paralelno parkirati automobil.

BMW SELECTIVE BEAM SISTEM.

Uz pomoć BMW Selective Beam sistema vožnja po noći je udobnije i bezbednija. Sistem omogućava odličnu vidljivost bez zaslepljivanja ostalih vozača. BMW Selective Beam sistem detektuje ostale korisnike puta i selektivno ih isključuje iz distribucije dugih svetala. Domet svetala od 400 m garantuje ranu detekciju rizika i povećava direkciono praćenje.