Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW X6 M

NAJBOLJE PROLAZNO VREME. ČAK I AKO GA NIKO NE MERI.

BMW M

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW X6 M.

NAJBOLJE PROLAZNO VREME. ČAK I AKO GA NIKO NE MERI.

Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW X6 M.

BMW X6 M nudi koncentrisanu snagu koju M xDrive pogonski sklop efektivno prenosi na ulicu. Izvanredno prijanjanje je zagarantovano. Brze promene stepena prenosa, mauelne ili automatske, su moguće zahvaljujući standardnoj 8-stepenoj M Steptronic transmisiji. M kočnice omogućavaju izvanredno kočenje. BMW EfficientDynamics tehnologije garantuju da su odlične performanse kombinovane sa izvanrednom efikanost.

NAJBOLJE PROLAZNO VREME. ČAK I AKO GA NIKO NE MERI.Dinamičnost vožnje i efikasnost BMW X6 M.

BMW X6 M nudi koncentrisanu snagu koju M xDrive pogonski sklop efektivno prenosi na ulicu. Izvanredno prijanjanje je zagarantovano. Brze promene stepena prenosa, mauelne ili automatske, su moguće zahvaljujući standardnoj 8-stepenoj M Steptronic transmisiji. M kočnice omogućavaju izvanredno kočenje. BMW EfficientDynamics tehnologije garantuju da su odlične performanse kombinovane sa izvanrednom efikanost.

BMW M

8-STEPENA M STEPTRONIC TRANSMISIJA SA DRIVELOGIC SISTEMOM.

8-STEPENA M STEPTRONIC TRANSMISIJA SA DRIVELOGIC SISTEMOM.

8-stepena Steptronic transmisija sa Drivelogic sistemom postavlja nove granice u pogledu dinamičnosti i promene stepena prenosa. Veoma fino podešeni razmaci između stepena prenosa i veoma brze promene omogućavaju optimalnu isporuku snage pro svim brzinama vozila, garantujući ultimativnu snagu i efikasnost. Naročito pri visokim brzinama, osmi stepn prenosa smanjuje obrtaje motora, time smanjujući potrošnju goriva i buku motora. Mauelna promena stepena prenosa je moguća u „D“ i „S“ režimima korišćenjem M ručicom menjača ili M lopaticama menjača na volanu. U manuelnom „S“ režimu, M Steptronic transmisija ne prebacuje autmoatski u viši stepen prenosa i dopušta motoru da dostugne visoke obrtaje kada je potrebno.

Osim toga, vozač može vršiti dinamične promene stepena prenosa pri velikim brzinama i koristiti Drivelogic taster kako bi izabrao jedan od tri režima promene stepena prenosa: od udobnog i efikasnost, dinamičnost, do trakčke dinamičnosti sa veoma brzim promenama stepena prenosa. Promene stepena prenosa sa minimalnim gubitkom snage motora i konverter kvačilo koje ostaje zatvoreno u svim režimima vožnje nakon startovanja stvaraju veoma direktnu vezu između motora i pogonskih točkova. Ekskluzivna M funkcija: kada vozilo stoji u mestu, nema automatskog prenošenja snage između motora i transmisije, što sprečava „puzanje“ vozila ka napred. Međutim, prilikom manevrisanja, kratak pritisak na pedalu gasa aktiviran „puzanje na komandu“.

xDRIVE SA M SPECIFIČNIM FUNKCIJAMA.

xDRIVE SA M SPECIFIČNIM FUNKCIJAMA.

Inteligentni BMW pogonski sistem na svim točkovima.

Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na svim točkovima glatko raspoređuje pogonsku silu između osovvina. Kako bi ispunio i premašio sva ščekivanja u pogledu prijanjanja, direkcione stabilnosti i bezbednosti u vožnji, elektronski kontrolisan sistem podešava raspodelu snage neverovatnom brzinom. Takođe, u stanju je da poništi silu podupravljanja i predupravljanja, dodatno poboljšavajući smernu stabilnosti i upravljanje.

Dinamičan u oštrim krivinama.

U BMW M vozilima, xDrive sistem prebacuje više snage na zadnje točkove, što doprinosi naprednim dinamičnim karakteristikama. Prioritet se daje usmeravajućoj snazi zadnjih točkova, a potom na prednje točkove. Naročito prilikom vožnje kroz oštre krivine, kada minimalizuje tendenciju podupravljanja. To znači da vozač može ubrzati ranije i jače, u potpunosti uživajući u vrhunskom dinamičnom potencijalu vozila. Ako želite, prednja osovina može primiti 50 posto više obrtnog momenta. Kada je Dinamička kontrola stabilnosto potpuno deaktivirnaa, kontrolisano proklizavanje je moguće.

M kočnice

M KOČNICE.

M kočnice koriste tehnologiju razvijenu za potrebe automoto sporta, omogućavajući im da zadrže konstantnu efektivnost i ne blede, čak ni tokom zahtevne upotrebe. Korišćenje raznih otpronih materijala rezultuje odličnom termalnom stabilnosti, dugim vekom trajanja i preciznom kontrolom. Takođe smanjuju težinu kočnica, što ima pozitivan uticaj na agilnost, dinamiku i ubrzanje i potrošnju goriva.
Samoventilirajući diskovi i kočione čeljusti sa šest klipa na prednjim točkovima i dva na zadnjim garantuju optimalni odziv pri vlažnim uslovima, kao poboljšanu disipaciju toplote. Kočione čeljusti u plavoj metalik boji sa karakterističnim M logom naglašavaju sportskiizgled i naglašen dizajn M kočionih diskova.

Racing Characteristics

TRKAČKE KARAKTERISTIKE.

Sa izvanrednom dinamikom, impresivnom agilnosti i preciznim upravljanjem, BMW X6 M postavlja nove standarde u svom segmentu. Kontrola lansiranja vam omogućava savršen start. Sa Dinamičnim pogonom, Dinamičnom kontrolom performansi i Dinamičnom kontrolom oslanjanja, možete podesiti vozilo kako bi odgovaralo trenutnim uslovma u vožnji.

  • Kontrola lansiranja

    Kontrola lansiranja omogućava ugrejanom motoru da postigne maksimalno ubrzanje iz tačke mirovanja. Vozač mora deaktivirati Dinamičku kontrolu stabilnosti (DSC) držanjem DSC tastera, potom aktivirati Kontrolu lansiranja. Potom, vozač izabere sekvencijalni režim sa programom vožnje 3, držeći vozilo u mestu pritiskom na pedalu kočnice dok drugom nogom pritiska pedalu gasa do „kickdown“ položaja. Kada se simbol zastavice pojavi na instrument ekrani, motor je automatski podešean za idealnu brzinu startovanja dok god vozač drži pedalu gasa pritisnutom. Potom vozač pušta pedalu kočnice dok i dalje održava „kickdown“ položaj i vozilo maksimalno ubrzava sve dok ne pusti pedalu gasa. 8-stepena M Steptronic transmisija konstantno podešava tačke promene stepena prenosa tako da prilikom promene u viši stepen prenosa optimalni obrtaji motora će biti dostupni. Ova je funkcija koja ima za nameru da oduševi vozače sa dinamičnim i sportskim ambicijama.

  • Dinamična kontrola performansi

    Dinamična kontrola performansi (DPC) povećava sportske karakteristike i optimizuje dinamiku vožnje fleksibilnom raspodelom pogonske sile između točkova zadnje osovine. U kombinaciji sa ostalim sistemima za regulisanje oslanjanja, DPC sistem pruža još veću preciznost vožnje i dinamičnost. Specijalno razvojen za M vozila, potrebno okretanje volana je smanjenjo i preciznost je poboljšana.
    Zadnja osobina poseduje dve elektronski kontrolisane transmisije pored diferencijala osovine, što omogućava Dinamičnoj kontroli performansi da nadgleda situaciju u vožnji i u skladu sa njom distribuira više obrtni momenat na spoljašnji zadnji točak prilikom vožnje kroz krivine.

  • Dynamic Drive sistem

    Aktivno kontrolisani hidraulični stabilizatori omogućavaju Dynamic Drive sistemu za kontrolu suspenzije da smanji naginjanje karoserije prilikom prolaska kroz krivine ili nagle promene pravca. Na ovaj način se povećava udobnost i agilnost i upravljanje postaje preciznije. Na kraju, vozač koristi sve prednosti ovog ogromnog potencijala dinamične vožnje BMW M automobila.
    Prilikom pravolinijske vožnje, dva polovine stabilizatora ostaju odvojene, tako da oslanjanje i amortizeri funkcionišu samostalno i mogu optimalno funkcionisati. Sistem koristi brojne senzore radi analiziranja situacije u vožnji i smanjenja naginjanja karoserije u krivinama. Aktivna distribucija naginjanja između zadnje i prednje osovine je od velike pomoći prilikom kritičnih situacija u vožnji. Zbog M specifične kalibracije sa jačim momentumom na zadnjoj osovini, vozilo okarakterisano poboljšanim karakteristikama dinamične vožnje. Vozilo reaguje direktnije i aktivnije na komande volanom zahvaljujući ciljanoj M reakciji na komande volana i na promene u raspodeli opterećenja.

  • Dinamična kontrola oslanjanja

    Spuštena suspenzija iz sistema za dinamičnu kontrolu oslanjanja stalno podešava karakteristike suspenzije u skladu sa situacijom u vožnji i površinom puta. Korišćenje tastera za dinamičnost vožnje na centralnoj vožnji, vozač može podesiti suspenziju u skladu sa trenutnim željama – od udobnog podešavanja sa velikim potencijalom za dinamičku vožnju, sve do ekstremno sportskog podešavanja koje naglašava aktivan stil vožnje i čist M užitak u vožnji. U Comfort režimu, amortizeri reaguju mekanije, smanjujući iritantno vertikalno pomeranje vozila na naravnim površinama. U Sport i Sport+ režimima, sa druge strane, amortizeri su podešeni za M specifičnu tvrdoću rado dodatnog uživanja u sportskoj vožnji na zavojitim seoskim putevima, gde se u potpunosti može uživati u M performansama vozila. Pomeranje točkova i karoserije je smanjeno na minimum radi maksimalne dinamičnost vožnje na ravnim putevima. Unapred programirano podešavanje u M Drive meniju se može direktno izabrati putem M tastera na volanu.
    Pokreti su zabeležni senzorima na svakom točku i potom se analiziraju od strane kontrole jedinice. Amortizeri su podešeni u deliću sekunde. Kompresija amortizera i podešavanje odskoka se individualno podešavaju, nezavisno jedni od drugih. Rezultat: izvanredno prijanjanje na putu zahvaljujući optimalnom oslanjanju svakog točka.

M DRIVE SISTEM.

M Drive

M DRIVE SISTEM.

M Drive sistem omogućava individualnu konfiguraciju ličnih profila vožnje, počev od udobne vožnje pa sve do sportskog i direktnog podešavanja za trkačku stazu. Aktiviranje jednog od dva memorisanja profila ( i svih memorisanih podešavanja) je jednostavno, pritiskom na jedno od dva M Drive tastera integrisana na M kožnom volanu.
Tasteri M dinamičnost vožnje, za podešavanje individualno podesivog pogonskog sklopa i suspenzije, su postavljeni na centralnoj konzoli oko selektor ručice menjača. Nezavisno jedno od drugog, vozač može izabrati DSC režim, performanse motora, parametre adaptivne suspenzije i izgled Head-Up ekrana. Individualizovano podešavanje vozila se može napraviti putem iDrive menija, i mogu se sačuvati pritiskom na jedno od dva M Drive dugmeta na M kožnom volanu.

M Servotronic

M SERVOTRONIC.

Vozači mogu da uživaju u optimalno servo podršci u svakoj situaciji u vožnji uz pomoć M Servotronic sistema. Sistem podešava servo pomoć u skladu sa trenutnom brzinom i isporučuje direktno i precizno upravljanje čak i pri velikim brzinama. On takođe garantuje savršenu udobnosti tako što umanjuje fizičko naprezanje potrebno za okretanje volana, kao i što povećava agilnost prilikom parkiranja, manevrisanja ili navigacije uskim ulicama ili zavojitim putevima.
Kontrolna jedinica koristi elektronsko merenje brzine kako bi odredila potrebnu servo podršku za svaku situaciju tokom vožnje. Servo podrška se precizno podešava putem električne kontrolne jedinice, čineći je daleko preciznijom od konvencionalnih servo sistema koji se oslanjaju samo na obrtaje motora.
Sa M Servotronic sistemom, potrebno je minimalno fizičko naprezanje za okretanje volana pri malim brzinama. Kako brzina vozila raster, servo podrška je smanjena kako bi se omogućio direktan kontakt sa putem i optimalna smerna stabilnost. M Servotronic sistem je specijalno napravljen M vozilima i nudi tri podešavanja radi individualnu konfiguraciju koja se može izabrati pritiskim na taster.

BMW Efficient dynamics tehnolgije

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOGIJE.

Izvucite maksimum iz svake litre goriva uz pomoć BMW EfficientDynamics tehnologije: bolje performanse, veća efikasnost i naglašeno iskustvo u vožnji. Tehničke inovacije koje smanjuju potrošnju goriva dok u isto vreme povećavaju dinamičnost znače da užitak u vožnji prati svako BMW vozilo.

  • Automatska Stani/Kreni funkcija

    Automatska Stani/Kreni funkcija omogućava da se gorivo troši samo kada se vozilo kreće.Kada vozilo stoji u mestu, na primer na semaforu, automatska stani/kreni funkcija koristi potencijal za uštedu energije i gasi motor čim je transmisija vozila u neutralnom položaju a vozač potpuno zaustavi vozilo i drži pedalu kočnice pritisnutom.
    Signal na info ekranu pokazuje da li je funkcija aktivna. Čim vozač skine nogu sa pedale kočnice i pritisne pedalu gasa, motor se automatski upali u deliću sekunde.
    Ova funkcija nikada ne kompromituje udobnost i bezbednost tokom vožnje, jer nije aktivna ako motor nije postigao optimalnu radnu temperaturu, unutrašnjost nije dovoljno ohlađena/ugrejana, napon akumulatora je prenizak ili okrećete volan. Centralna kontrolna jedinica ponovo pali motor, čak i kada automobil stoji u mestu – na primer, ako automobil krene da se kotrlja ka napred ili se vetrobran staklo zamagli. Automatska Stani/Kreni funkcija se može ugasiti u bilo kom trenutku pritiskom na taster.

  • Regenerativno kočenje

    Svaki put kada se aktiviraju kočnice generiše se kinetička energija koja do skora nije bila iskorišćena. Renegenracija kočione energije koristi prednosti ovog dugo zanemarenog potencijala. Sistem koristi energiju krstarenja koja se generiše kada vozač koči ili skine nogu sa pedale gasa i pretvara je u električnu energiju. Ova energija se koristi za punjenje akumulatora. Zahvaljujući inteligentnom sistemu upravljanja energije alternator ne mora stalno raditi, što umanjuje naprezanje i habanje generatora. Rezultat je smanjena potrošnja goriva i veće performanse – u skladu sa BMW EfficientDynamics filozofijom.