BMW EfficientLightweight

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.

BMW EfficientLightweight.

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je odličan primer kako se efikasna vožnja i dinamična vožnja mogu savršeno kombinovati. Zahvaljujući upotrebi izuzetno lakih i krutih materijala – poput ugljenika u putničkoj kabini, aluminijuma u šasiji, mikrolegiranog čelika u karoseriji ili ultra-modernih legura magnezijuma u motoru - potrošnja goriva je smanjena, dok su performanse i dinamika vožnje poboljšani.

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je odličan primer kako se efikasna vožnja i dinamična vožnja mogu savršeno kombinovati. Zahvaljujući upotrebi izuzetno lakih i krutih materijala – poput ugljenika u putničkoj kabini, aluminijuma u šasiji, mikrolegiranog čelika u karoseriji ili ultra-modernih legura magnezijuma u motoru - potrošnja goriva je smanjena, dok su performanse i dinamika vožnje poboljšani.

BMW M4 Coupe mala masa

MALA MASA. VELIKO UBRZANJE.

MALA MASA. VELIKO UBRZANJE.

Od zadnje osovine do prednjeg branika od aluminijuma, od M aluminijumskih felni do CFRP krova, BMW M4 Coupé predstavlja primer kako možete otkriti raznolikost BMW EfficientLightweight.

Kombinovana potrošnja goriva u l/100 km: 8,8 [8,3]
Kombinovana emisija CO2 u g/km: 204 [194]

VELIKA KRUTOST I BEZBEDNOST: PUTNIČKA KABINA OD UGLJENIKA.

Putnička kabina od ugljenika

VELIKA KRUTOST I BEZBEDNOST: PUTNIČKA KABINA OD UGLJENIKA.

BMW i je uveo revoluciju u automobilsko inženjerstvo sa prvim serijski proizvedenim putničkim kabinama od ugljenika – čime su postavljeni novi standardi lake konstrukcije. Zahvaljujući velikoj snazi, materijal nudi putnicima najbolju moguću zaštitu ukoliko dođe do nesreće, ali je ipak i dalje dovoljno lak da kompenzuje dodatnu težinu baterije. Rezultat je veća bezbednost u kombinaciji sa prostranim i udobnim enterijerom koji istovremeno štedi na masi - i na taj način dodatno unapređuje dinamiku.

BMW i3 i BMW i8 su prva vozila u kojima je ugljenik korišćen za serijsku proizvodnju velikih razmera. Dugo vremena je korišćenje ugljenika bilo ograničeno zato što je morao biti proizveden ručno. Danas BMW Grupa sama proizvodi ugljenična vlakna i panele od ugljeničnih vlakana, što čini serijsku proizvodnju velikih razmera mogućom.

Potrošnja goriva i emisija CO2.

Podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 zavise od dimenzija izabranih felni i pneumatika.
Brojevi izvan zagrada odnose se na osnovni model sa prenosom koji je deo osnovne opreme; brojevi u zagradama odnose se na model sa opcionim prenosom (vidi posebnu opremu).
Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i emisiji CO2 za nove automobile možete potražiti u smernicama za potrošnju goriva i emisiju CO2 za nove automobile, koje su dostupne besplatno na svim prodajnim mestima i kod DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Nemačka.