OPŠTA PITANJA U VEZI BMW CONNECTED DRIVE SISTEMA.

Često postavljena pitanja.

Da li želite da saznate više o BMW ConnectedDrive uslugama? Ovde imate neka pitanja vezana za Bluetooth i USB interfejse? Takođe možete pronaći odgovore, linkove i kontakt podatke.

OPŠTE.

  • Šta je Bluetooth®?

    Bluetooth® je industrijski standard koji omogućava bežičnu komunikaciju između raznih uređaja. Razne funkcije su podržane putem Bluetooth® profila. Profili relevantni za vozilo uključuju, na primer, Hands-free profil i profil za pristup imeniku mobilnog telefona. Dodatne informacije o Bluetooth® povezivanju su dostupne na www.bluetooth.com i www.bluetooth.org.

  • U kojim BMW modelima je Bluetooth® dostupan?

    BMW je prvi proizvođač automobila koji je uveo Bluetooth® komunikacioni standard radi integracije mobilnih telefona u sve modele. Uslovi za korišćenje ovog standarda su BMW opcionalna oprema SA 644 sa Bluetooth interfejsom ili SA633 Business opcionalna oprema sa Bluetooth interfejsom (ili opciona šifra SA639 za Severnu Ameriku).

  • Koje Bluetooth® kompatibilne mobilne uređaje mogu koristiti sa mojim BMW Bluetooth sistemom?

    Mobilni uređaji testiranu od strane BMW-a se mogu pronaći na internetu na adresi www.bmw.com/bluetooth. Ovde takođe možete dobiti detaljne informacije o funkcijama vašeg mobilnog telefona koje su podržane u vašem vozilu.

  • Da li mogu koristiti mobile uređaje koji podržavaju Bluetooth povezivanje, a nisu na listi kompatibilnih uređaja?

    BMW preporučuje korišćenje mobilnih uređaja navedenih na adresi www.bmw.com/bluetooth, koji prošli testiranje. Mobilni uređaji koji nisu na spisku bi trebali da podržavaju opšte funkcije. Međutim, ti uređaji nisu testirani od strane BMW.

  • Zašto moj mobilni uređaj nije na listu mobilnih uređaja testiranih od strane BMW?

    Zbog velikog broja uređaja na tržištu, potrebno odabrati najčešće korišćenje uređaje. Pre nego što izabrani mobilni uređaj može biti na listi, mora proći temeljno testiranje svih mobilnih funkcija u BMW vozilu. Nakon što uređaj prođe testove, može se svrstati u listu uređaja testiranih od strane BMW-a. BMW sarađuje sa svim vodećim proizvođačima kako bi novi uređaji bili na listi što pre.

  • Da li mogu koristiti mobilni uređaj naveden na www.bmw.com/bluetooth sa drugačijim sofverom?

    BMW preporučuje korišćenje softvera za mobilne uređaje navedene na www.bmw.com/bluetooth. Nije moguće komentarisati funkcionalnost i kompatibilnost drugog softvera. Međutim, na osnovu prethodnog iskustva može se pretpostaviti da će nova verzija softvera imati istu kompatibilnost kao i prethodna. Molimo vas imajte na umu da u nekim slučajevima funkcionalna ograničenja mogu biti posledica podataka skladištenih na mobilnom uređaju i veličine tih podataka.

  • Zašto postoje razlike između raznih mobilnih uređaja u pogledu rukovanja i broja dostupnih funkcija?

    Proizvođači telefona implementiraju Bluetooth® standard na različite načine.
    Implementacija Bluetooth® standarda se veoma razlikuje između raznih mobilnih uređaja i takođe se može promeniti tokom životnog ciklusa proizvoda, ograničenja funkcionalnosti se mogu dogoditi za koje BMW Grupacija nije odgovorna. Pored statusa softvera mobilnog uređaja, sledeći faktori takođe mogu uticati na kompatibilnost:
    - Hardver verzija mobilnog uređaja
    - Konfiguracija mobilnog uređaja (na primer, veličina imenika, režim uštede energije)
    - Operativni status mobilnog uređaja (na primer, napon baterije, vremek korišćenja, stepen korišćenja)
    - Mreža i SIM kratica
    Zbog tih razloga, sporadična ograničenja funkcionalnosti se ne mogu predvideti, čak i u slučaju mobilnih uređaja koji su inače pouzadni.

  • Šta se dešava kada više nema registrovanih mobilnih uređaja sa aktiviranom Bluetooth® funkcijom unutar vozila?

    Kada je telefonski sistem uključen, on automatski traži mobilni uređaj koji je poslednji put bio povezan. Ako se taj uređaj ne može pronaći u određenom periodu, vozilo automatski traži sledeći telefon na listi registrovanih uređaja. Ako je potrebno, lista se skenira od početka.

  • Koga da kontaktiram ako imam problema sa Bluetooth® interfejsom na mom mobilnom telefonu?

    Ako imate pitanja u vezi vašeg mobilnog uređaja, dodatne informacije možete pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja. Pomoć vam je takođe dostupna kod proizvođača vašeg mobilnog telefona.

  • Kako mogu da saznam model mog mobilnog uređaja?

    Apple:
    Serijski broj možete pronaći na sledećoj putanji: [Settings][General][Info][Serial Number]
    Unesite serijski broj na sledećoj internet stranici:
    [support.apple.com/specs]


    HTC:
    Informacije o modelu se mogu pronaći na kućištu mobilnog telefona: alternativno na sledećim menijima:


    Windows Mobile 6.1: [Start][Settings][System][Device Information][Identity][Model No.]


    Windows Mobile 6.5: [Settings][All settings][System][Device Information][Identity]


    Android: [Menu][Settings][Info][Model Number]


    Motorola:
    Informacije se obično nalaze na CE nalepnici unutar kućišta; ako je potrebno izvadite bateriju.


    Nokia:
    *#0000#


    RIM:
    [Applications][Options][About]


    Sony Ericsson:
    Informacije se obično nalaze na CE nalepnici unutar kućišta; ako je potrebno izvadite bateriju.
    Takođe se mogu naći prateći putanju: [Settings][General][Phone Status] pod stavkom Model


    LG:
    Informacije se obično nalaze na CE nalepnici unutar kućišta; ako je potrebno izvadite bateriju.


    Samsung:
    Informacije se na kratko prikažu prilikom paljenja uređaja.


    Palm.
    [Device Info] [Name]

  • Kako da saznam verziju softvera na mom mobilnom telefonu?

    Apple:
    [Settings][General][About][Version]


    HTC:
    [Start][Settings][System][Device information][ROM version]


    Motorola:
    *#9999# or [Menu][Settings][Phone Status][Other Info][S/W version]


    Milestone: [Settings][Telephone info][Firmware Version]


    Nokia:
    *#0000#


    RIM:
    [Applications][Options][Info]


    Sony Ericsson:
    [Menu][Settings][Update Service][Software Version]


    Windows (e.g. X1): [Start][Settings][System][Device Information][ROM Version]


    LG
    2945# or [Menu][Settings][Phone Settings][Phone Info]


    Samsung
    *#1234# or *#9999# or *#0000#


    Palm
    [Device info][Further info][Software]

  • Kada resetujem mobilni uređaj na fabrička podešavanja, moram da unesem šifru uređaja. Gde mogu pronaći tu šifru?

    Ove informacije se mogu pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog telefona. Takođe ih možete dobiti od proizvođača uređaja.

  • Jačina zvuka prilikom razgovora je glasa/tiha. Kako da podesim jačinu zvuka?

    Molimo vas proverite da li se jačina zvuka može podesiti korišćenjem kontrola unutar vozila. U suprotnom, jačina zvuka se može podesiti direktno na vašem mobilnom telefonu (možda se ne odnosi na sve mobilne uređaje).

  • Šta moram znati kada koristim mobilni uređaj unutar vozila?

    Molimo vas izbegavajte izlaganje mobilnog uređaja ekstremnim uslovima (na primer, temperatura, vlažnost), jer to može uticati na funkcionalnost. Na primer, punjač treba biti isključen kada se puno ugreje. Dodatne informacije možete pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja.

  • Šta je USB audio interfejs?

    USB audio interfejs omogućava povezivanje Apple iPhone/iPod uređaja, kompatibilnih MP3 plejera i USB memorija sa vašim vozilom putem USB interfejsa ili odgovarajuće adaptera (ne uključujući Bluetoth ili Aux utičnicu). Povezani uređaj se može koristiti putem kontrola unutar vozila i audio podaci se mogu puštati preko audio sistema vozila. Muzika se može sortirati po žanru, izvođaču, albumu, pesmi ili putem plejlista. Prikazane informacije su bazirane na informacijama skladištenim u MP3 plejeru (na primer ID3 oznake).

  • Koji uređaju su podržani?

    Sledeće klase uređaja su podržane (detalji se mogu pronaći u informacijama o kompatibilnosti na odgovarajućoj internet stranici BMW grupacije):
    • Apple iPhone i iPad
    • MP3 plejeri i USB memorije (USB memorije koje ispunjavaju specifikacije USB uređaja za masovno skladištenje podataka)
    • MP3 plejeri sa Media Transfer Protokolom (MTP)
    • Poruka „Device not supported“ unutar vozila ukazuje da uređaj spada u klasu nekompatibilnih uređaja.
    • Zbog velikog broja dostupnih uređaja i tehničkih razlika između njih, garantovanje da će savršeno funkcionisati unutar vozila je putem funkcionalnih testiranja u samom vozilu.

  • Na šta treba obratiti pažnju prilikom korišćenja USB uređaja u mom automobilu?

    Molimo vas obratite pažnju da li je USB uređaj namenjen za upotrebu u vozilu. S toga, operativni uslovi unutar automobila, kao što su temperatura ili ekstremne vibracije, mogu uzrokovati oštećenja.

  • Na šta treba obratiti pažnju prilikom korišćenja USB-a?

    U retkim slučajevima moguće je da stare USB memorije ili USB memorije sa malom brzinom čitanja ne budu prepoznate od strane vozila. To može dovesti do dužeg vremena čekanja.
    Izbegavajte CDFS fajl sistem. FAT32 fajl sistem je preporučen. Informacije o ostalim formatima koji su podržani se mogu pronaći u korisničkom uputstvu vozila.

  • Na šta treba obratiti pažnju prilikom poveziuvanja mobilnog uređaja sa audio izvorom?

    Neki modeli mobilnih uređaja ne dozvoljavaju istovremeno korišćenje Bluetooth standarda, drugim rečima, nema garancija da će biti moguće primanje ili pravljenje poziva.

  • Da li povezani uređaj dobija struju?

    Kada su Apple iPhone/iPod uređaji, MP3 plejeri i mobilni telefoni povezani, oni dobijaju struju putem USB konekcije. U zavisnosti od sistema unutar automobila, struja do 1 ampera je isporučena. Ako se vaš mobilni telefon u potpnosti ispraznio pre povezivanja sa USB audio interfejsom, možda će mu trebati par minuta pre nego što ga možete koristiti za puštanje muzike. Ako vozilo nije u upotrebi, vaš mobilni telefon se neće puniti.

  • Na šta treba obratiti pažnju prilikom isključivanja USB uređaja?

    Možete isključiti vaš USB uređaj iz vozila u bilo kom trenutku bez gubitka podataka.

  • Kako da prikažem i sliku albuma audio fajla?

    U slučaju vozila sa grafičkim ekranom, takođe je moguće prikazati sliku albuma ako se ona nalazi na uređaju sa kog puštate muziku. U slučaju MP3 plejera (USB memorije koja ispunjava klasu USB uređaja za masovno skladištenje podataka ili MTP protokol), slike će koje hoćete da prikažete moraju biti memorisane sa individualnim muzičkim fajlovima (u meta podacima). Molimo vas koristite specijalni softver (na primer, Apple iTunes, Windows Media Player, itd) radi memorisanja slika albuma u muzičkom fajlu.

  • Kako da saznam verziju softvera na mom Apple iPhone/iPad uređaju?

    Verzija softvera vašeg Apple iPhone/iPad uređaja se može naći na putanji: Settings > General > About > Version. Dodatne informacije su dostupne na Apple internet stranici. Molimo vas imajte na umu da iTunes aplikacije može automatski ažurirati iPhone/iPad softver, što može nepovoljno uticati na vezu između iPhone/iPad i USB audio interfejsa.

  • Kako da resetujem moj Apple iPhone/iPad?

    Procedura za restartovanje vašeg iPhone/iPod se može pronaći na sledećoj adresi:
    support.apple.com/kb/HT1320

  • Šta je MP3 plajer koji podržava MTP?

    Media Transfer Protokol (MTP) je poboljšana verzija Picture Transfer Protkola. On omogućava prenos podataka između mobilnih uređaja i računara. MP3 plejer koji podržava MTP protkol omogućava ručno prebacivanje između MTP i USB Mass Storage režima. Molimo vas konsultujte korisničko uputstvo uređaja koji koristite.

  • Da li mogu puštati video snimke u mom vozilu?

    U zavisnosti od opreme vozila, možete puštati audio i video fajlove sa iPhone/iPod ili USB uređaja putem USB audio interfeksa.
    Moguće je puštati iPhone/iPod video snimke putem adaptera ili putem spcijalnog adapter kabla. Radi više informacija i puštanju video snimaka sa vašeg iPhone/iPod uređaja unutar vozila i o tome kako da dođete do specijalnog adapter kabla/adaptera, molimo vas konsultujte se sa vašim BMW zastupnikom.
    Iz bezbednosnih razloga, video snimke je moguće puštati samo kada vozilo stoji u mestu.

PITANJA I NAPOMENE O RUKOVANJU.

  • Kako da povežem moj mobilni telefon sa mojim BMW automobilom?

    Iz bezbednosnih razloga, povezivanje vašeg mobilnog telefona uključuje jednokratnu proceduru registracije. Napomene o proceduri registracije možete pronaći u korisničkom uputstvu vašeg vozila kao i u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog telefona.
    Ako je mobilni uređaj već registrovan kod vašeg vozila, veza će se automatski uspostaviti kada krenete sa vožnjom. Međutim, kako bi uspostavili vezu, proverite da li je Bluetooth® konekcija aktivirana na mobilnom telefonu i vozilu.
    Tokom procedure registracije, moraćete da unesete šifru. Možete izabrati bilo koju šifru. Međutim, iz bezbednosnih razloga, ona mora sadržati barem četiri cifre koje se ne mogu lako pretpostaviti (na primer, 0000 ili 1234).

  • Da li je moguće povezati više od jednog uređaja putem Bluetooth® konekcije u isto vreme?

    Maksimalno četiri mobilna uređaja mogu biti registrivana u jednom trenutku. Samo jedan od ta četiri uređaja može biti aktivan (povezan) u bilo kom trenutku.
    Ako vaše BMW vozilo podržava puštanje muzike preko Bluetooth® konekcije, još jedan uređaj (mobilni uređaj ili Bluetooth® kompatibilan audio plejer) se takođe može povezati sa vozilom.

  • Da li je moguće izvaditi ključ za paljenje tokom relefonskog razgovora?

    Možete izvaditi ključ za paljenje tokom telefonskog razgovora bez prekidanja poziva. Telefonski sistem ostaje uključen dok vi ili osoba sa kojom razgovarate ne prekine poziv. Međutim, u zavisnosti od opreme vozila i napona akumulatora, telefonski sistem se može ugasiti ranije. U tom slučaju telefonski poziv možete nastaviti preko mobilnog telefona.

  • Uneo sam izmene u kontaktima, kalendarskim unosima, napomenama na mom mobilnom uređaju. Kada će te promene biti prikazane unutar vozila?

    Molimo vas proverite na www.bmw.com/bluetooth da li su takve funkcije podržane na vašem mobilnom uređaju i vozilu.
    Uglavnom ažuriranje podataka se inicira čim date kontakt ključem za paljenje. Molimo vas proverite vaš mobilni uređaj: možda ćete morati da potvrdite prenos podataka.

  • Kako da promenim sortiranje telefonskog imenika (na primer, sortiranje po prezimenu)?

    Sortiranje telefonskog imenika zavisi od mobilnog uređaja i opreme unutar vozila. Neki mobilni uređaji ne razlikuju imena i prezimena: Ime i prezime se unose u jedno polje; na mnogim mobilnim uređajima, zarez ili tačka zarez određuju koji deo se interpretira kao ime ili prezime. Ovo se naročito odnosi na SIM karticu.
    Neki mobilni uređaji pružaju opciju sa podešavanje soritranja – međutim, to može neće biti uzeto u obzir kada telefonski imenik prebacite putem Bluetooth® konekcije. U novim modelim sa odgovarajućom opremom moguće je podesiti sortiranje putem kontrolnog ekrana.
    Dodatne informacije možete pronaći u korisničkom uputstvu vašeg vozila na adresi: www.bmw.com/bluetooth.

  • Zašto ne mogu koristiti funkciju konferencijskog poziva u mom automobilu?

    Oprema vašeg vozila, mobilni uređaj i provajder mobilnih usluga moraju podržavati ovu funkciju. Provajder mobilnih usluga će možda morati da aktivira ovu usluga na SIM kartici.
    Dodatne informacije možete pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja, vašeg vozila i na adresi www.bmw.com/bluetooth.com
    Napomena: Ako funkcija čekanja poziva nije aktivirana, nije moguće koristiti konferencijski poziv.

  • Zašto broj pozivaoca nije prikazan?

    Obično, to se dešava zato što je pozivaoc aktivirao opciju za sakrivanje broja na svim mobilnom uređaju.

  • Zašto osoba koju pozivan ne vidi moj broj prilikom poziva?

    Molimo vas proverite podešavanja na vašem mobilnom uređaju i deaktivirajte funkciju sakrivanja broja.
    Ako to nije slučaj, problem može biti posledica toga što vas provajder mobilnih usluga aktivira ovu funkciju (CLIR= Ograničenje identifikacije broja pozivaoca). Kako deaktivirali CLIR, molimo vas kontaktirajte vašeg provajdera mobilnih usluga.

  • Zašto nema zakazanih sastanaka, podsetnika prikazanih u Office meniju mog vozila?

    Sastanci koji stariji od 20 dana ili su zakazani za više od 50 dana se ne prenose. Kompletirani zadaci ili zadaci koji su zakazani za više od 90 dana se ne prenose. U zavisnosti od broja sastanaka skladišetnih na vašem mobilnom urešaju, neće svi biti prikazani u vozilu.
    Dodatne informacije se mogu pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja, vašeg vozila i na adresi www.bmw.com/bluetooth.

  • Da li se lista poziva na mobilnom telefonu i vozilu poklapa?

    Prenos liste poziva zavisi od mobilnog uređaja i vozila. Molimo vas proverite da li mobilni uređaj podržava izvoz liste poziva na adresi www.bmw.com/bluetooth i da li je vaše vozilo opremljeno ovom funkcijom.
    Kada koristite mobilni uređaj koji ne podržava liste pozive, liste koje su prikazane u vozilu obuhvataju samo one pozive napravljene putem Bluetooth® konekciju unutar vozila.

  • Zašto ne mogu da vidim sve tekstualne poruke sa mobilnog telefona u vozilu?

    Prenos tekstualnih poruka zavisi od mobilnog uređaja i vozila. Više informacije možete dobiti na adresi www.bmw.com/bluetooth.

  • Kako mogu da koristim Bluetooth® audio reprodukciju u automobilu?

    Proverite da li je Audio (Bluetooth) funkcija aktivirana na kontrolnom ekranu i proverite da li vaš mobilni uređaj podržava Bluetooth audio reprodukciju na www.bmw.com/bluetooth.
    Na nekim mobilnim uređajima je potrebno pokrenuti program za puštanje muzičkih fajlova na vašem mobilnom uređaju a potom izaberite muziku na vašem telefonu.

  • Kako mogu nastaviti sa Bluetooth® audio reprodukcijom nakon telefonskog razgovora?

    Obično audio reprodukcija se automatski nastavlja. Ako to nije slučaj, možete restartovati audio reprodukciju pritiskom na taster za podešavanje jačine zvuka.

  • Da li mogu da koristim funkciju audio reprodukcije na mobilnom uređaju putem Bluetooth® konekcije ako je mobilni uređaj povezan sa vozilom putem USB adaptera ili USB kabla?

    Ne pružaju svi mobilni uređaji stabilnu podršku ove funkcije. Ako dođe do problema sa audio reprodukcijom, deaktivirajte Audio (Bluetooth) na kontrolnom ekranu.

  • Zašto kontakt slika, skladištena u telefonskom imeniku, nije prikazana na kontrolnom ekranu za neke od mojih kontakata?

    Molimo vas proverite na www.bmw.com/bluetooth da li je funkcija kontakt slika podržana od strane vašeg mobilnog uređaja i opreme u automobilu. Imajte na umu da je broj kontakt slika ograničen.

  • Kako da ažurira softer u mom voziliu?

    Dodatne informacije o ovoj temi se mogu pronaći na www.bmw.com/update.

  • Kako mogu koristiti dodatnu opremu za pristup internetu uz pomoć mog mobilnog uređaja?

    Ovo zahteva opcionalnu opremu sa šifrom SA 614 u vezi sa SA 644 ili SA 6NK u vozilima sa datumom proizvodnje od septembra 2010 i kasnije (ova funkcija nije podržana u svim zemljama).
    Molimo vas proverite da li je sistem ažuriran pre nego što počente koristiti internet u vozilu. To možete uraditi putem kontrolnog ekrana, prateći putanji BMW Services > Service status > Update BMW Services.
    Takođe proverite da li je vaš mobilni uređaj pravilno konfigurisan. Dodatne informacije možete pronaći dalje u tekstu.

  • Kako da konfigurišem moj mobilni uređaj za korišćenje interneta ili BMW TeleServices usluga?

    U korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja možete pronaći instrukcije za konfigurisanje Naziva Pristupne Tačke (APN); ostali nazivi za APN mogu uključivati „Internet podešavanj“, Podešavanja modema“ ili Podešavanja povezivanja“. Potreba podešavanja su dostupna kod ovlašćenog zastupnika.
    Imajte na umu da većina Sony Ericsson mobilnih uređaja prepoznajte samo prvi unos u APN listi. S toga preporučujemo brisanje ostalih APN konfiguracija.

  • Nakon uspostavljanja Bluetooth konekcije, moj mobilni uređaj pokušava samostalno da napravi poziv.

    U vezi sa BMW TeleServices uslugama (šifra SA 6AA), BMW Telesevice Call funkcija je automatski pokrenuta kada je servis potreban. To može uključivati brojne pokušaje uspostavljanja internet konekcije putem mobilnog uređaja kako bi se prebacili podaci o vozilu.

  • Zašto se neki kontakti pojavljuju dva puta?

    Ako mobilni uređaj podržava prenos kontakata skladištenih na SIM kartici, oni su takođe prikazani u vozilu.

  • Zašto, kada pozivam nekoga, na ekranu se pojavi drugačije ime od onog na mobilnom telefonu?

    Ovo se ponekad dešava kada se isti broj koristi za nekoliko različitih unosa u telefonskom imeniku. Prilikom pozivanja samo jedno od imena povezanih sa tim brojem je prikazano.

  • Da li postoje neka ograničenja prilikom koršćenja naziva fajlova na mobilnom uređaju?

    Nazivi fajlova bi trebali biti kratki tako da broj karaktera koji se prikazuju (ukuljučujući putanju do direktorijuma) ne prelazi 255 karaktera. Ako je taj broj prekoračen ili postoji nekoliko fajlova sa istim nazivom na istom medijumu za skladištenje podataka, oni će biti identifikovani po brojevima a nazivi će biti skraćeni. Molimo vas nemojte koristiti specijalne karaktere ili simbole prilikom imenovanja falja.

  • Zašto ponekad mora proći malo vremena pre nego što pristupim muzici putem pretraživača?

    Kada su MP3 plejeri ili USB memorije po prvi put povezani, muzičkim fajlovima se može pristupiti samo putem direktorijum strukture uređaja. Lakši metod pretrage po žanru, izvođaču, albumu ili pesmi nije moguć dok se sve relevantne informacije ne prebace. Odgovor MP3 plejera ili USB memorije, kao što je trajanje sinhronizacije i operativne brzine, zavise od kapaciteta uređaja i tehnolgije koju uređaj koristi kao i broja i tipa memorisanih audio numera. U slučaju MP3 plejera sa 8GB interne memorije, sinhronizacije traje približno 10 minuta. To može trajati i duže, u zavisnosti od korišćenog uređaja. Tokom tog vremena audio fajlovi se mogu izabrati putem direktorijuma i naziva fajlova.

  • Da li postoje neka ograničenja vezana za korišćenje plejlista?

    Plejliste u M3U formatu su podržane od strane svih BMW USB audio interfejsa. Ostali formati su takođe podržani u zavisnosti od tipa vašeg USB audio interfejsa. Molimo vas konsultujte korisničko uputstvo radi informacije o ovoj temi.

  • Zašto moje vozilo ne pokrene uvek USB audio interfejs, iako je poslednji korišćen eksterni uređaj za puštanje audio fajlova?

    Nekim USB uređajim treba više vremena da prepoznaju USB audio interfejs, u zavisnosti od veličine, kapaciteta i brzine čitanja. To postaje očigledno zbog činjenice da neki uređaji moraju biti aktivno izabrani pod opcijom „Entertainment“ i reprodukcija muzike ne počinje automatski, čak i ako je USB audio interfejs bio aktivan poslednji put kada ste koristili vozilo.

  • Zašto moj iPhone/iPod nije prepoznat preko USB audio interfejsa?

    U pojedinim slučajevima, može doći do problema sa prepoznavanjem Apple iPhone/iPod uređaja. Sledeći koraci mogu otkloniti problem:
    • Molimo vas raskačite Apple iPhone/iPod i ponovo ga povežite.
    • Proverite da li je Apple iPhone/iPad uređaj povezan sa USB audio interfejsom putem odgovarajućeg adapter kabla.
    • Proverite da li je kabl oštećen. Izbegavajte uvrtanje kabla.
    • Ako imate vozilo sa proširenim opcijama povezivanja sa muzičkim plejerom na mobilnim telefonu (USB adapter), možda ćete morati da skinete USB adapter sa osnove kako bi rukovali iPhone/ipad putem USB interfejsa. Ovo se takođe odnosi i na prazan adapter.
    • Proverite status baterije Apple iPhone/iPad uređaja.
    • Ako ništa od iznad navedenog vam nije pomoglo, resetujte vaš Apple iPhone/iPad uređaj.

  • Zašto moj MP3 plejer/mobilni telefon nije prepoznat putem USB audio interfejsa?

    U retkim slučajevima, kada ugasite automobil i ponovo ga upalite a mobilni uređaj ostane povezan putem USB kabla, USB konekcije se ponekad ne uspostavi. U tom slučaju, USB veza mora biti prekinuta i ponovo uspostavljena.

PROIZVOD.

  • Da li mogu da koristim SAP (SIM Access Profile) Bluetooth® profil u mom BMW vozilu?

    Oprema sa šifrom Sa 6NB ili SAP adapter se mogu koristiti putem SIM kartice GSM provajdera ili putem mobilnog telefona koji podržava SAP Bluetooth profil.

  • Zašto mi treba dodatna oprema za proširenim opcijama povezivanja muzičkog plejera na mobilnom telefonu (SA 6NF)?

    Pored postojeće telefonske opreme (SA 633 ili SA 644) i USB audio interfejsa (SA 6FL), postoji prošeno povezivanje sa muzičkim plejerom na mobilnom telefonu (SA 6NF). Uz pomoć odgovarajućeg USB adaptera, ova oprema se može koristiti za pristup muzičkim podacima skladištenim na telefonu. Opremljeni sa odgovarajućim USB adapterom za vaš mobilni uređaj vi ispunjavate sve uslove za korišćenje vašeg mobilnog uređaja sa funkcijama Hands-free i audio reprodukciju u isto vreme.

  • Da li mi treba adapter da bi koristio mobilni uređaj u vozilu?

    Radi optimalne iskorišćenost mobilnog uređaja u vozilu, BMW Grupacija preporučuje korišćenje adaptera radi bezbednost odlaganja mobilnog uređaja, kao i njegovo punjenje i povezanost sa eksternom antenom. Informacije o trenutno dostupnim adapterima se mogu pronaći na www.bmw.com/bluetooth.

  • Koja dodatna oprema mi je potrebna za USB audio interfejs?

    Audio reprodukcija sa UBS uređaja je podržana putem specijalne dodatne opreme SA6NL, SA6NK, SA6NH ili SA6FL. Ova oprema može biti deo standardne opreme na nekim tržištima.
    U vozilima koja sadrže USB audio interfejs kao deo standardne opreme, SA brojevi nisu odvojeno navedeni.

  • Da li mogu/moram da koristim adapter kabl u vozilu?

    Produžni kablovi se mogu koristiti za poveziavnje vaših uređaja, kao i adapter kablovi sa USB mini/micor na USB utikačem. Korišćenje fleksibilnog adapter kabla je zapravo preporučena kako bi se zaštitio USB interfejs i vaš MP3 plejer od mehaničkih oštećenja. Kabl ne bi trebao biti duži od jednog metra.

PROBLEMI I REŠENJA.

  • Zašto nemogu registrovati moj mobilni uređaj iako sam uneo odgovarajuću šifru?

    Pre svega, proverite da li se mobilni uređaj nalazi na listi mobilnih uređaja testiranih od strane BMW-a (www.bmw.com/bluetooth).
    Unešena šifra u vozilu mora biti identična onoj unetoj u mobilni uređaj. Osim toga, procedura registracije se mora završiti u roku od 30 sekundi. Za starije modele, šifra treba biti uneta u roku od sedam sekundi. Ako morate ponoviti proceduru registracije, potrebno je izbrisati postojeće unose iz liste uređaja. Radi više informacije, molimo vas konsultujte se sa korisničkim uputstvom vašeg mobilnog uređaja.

  • Zašto moj mobilni uređaj ne može automatski da se ponovo poveže? Zašto prethodno korišćena funkcija više nije dostupna kao i obično?

    Proverite da li je Bluetooth® servis aktiviran na mobilnom uređaju i vozilu. Ako se konekcija ne uspostavi automatski, proverite ekran na vašem mobilnom uređaju.
    Nekim mobilni uređaji zahtevaju potvrdu trenutne konekcije i svih naknadnih konekcija. Dodatne informacije se mogu pronaći u korisničkom uputstvu vašeg mobilnog uređaja.
    Ako mobilni uređaj ne uspe da se poveže automatski čak i nakon nekoliko pokušaja, problem se može rešiti potpunim gašenjem mobilnog uređaja i ponovnim paljenjem, kratkim vađenjem baterije ili resetovanjem telefona na fabrička podešavanja. Pre resetovanja mobilnog telefona, savetujemo vam da sačuvate podatke.
    Radi više informacije pročitajte korisničko uputstvo vašeg mobilnog uređaja.
    Takođe proverite da li su registracione informacije i dalje pristune u vozilu i mobilnom uređaju. Ako to nije slučaj, obrišite preostale unose i ponovo izvršite registraciju.
    Nemogućnost uspostavljanja trajne ili stabilne konekcije (na primer, stalni prekidi Bluetooth konekcije) su često posledica hardverske greške na mobilnom uređaju ili u podacima skladištenim na mobilnom uređaju (telefonski imenik, tekstualne poruke, liste poziva). U tim slučajevima preporučeno je da resetujete mobilni uređaj na fabrička podešavanja (ako je potrebno, pre resetovanja sačuvajte podatke).

  • Ime osobe sa kojom pričam nije prikazano, iako se ta osoba nalazi u imeniku mobilnog telefona.

    Ako je poziv iniciran sa mobilnog uređaja dok je Bluetooth konekcija bila aktivna, nema garanacija da će broj ili ime te osobe biti prikazani na kontrolnom ekranu. U suprotnom, proverite da li je telefonski imenik mobilnog telefona prikazan na kontrolnom ekranu i da su kontakti prenešeni pravilno i potpuno.

  • Zašto je jačina signala pogrešno prikazana?

    Ova funkcija nije podržana za sve mobilne uređaje. Neki od mobilnih uređaja prenose trenutnu jačinu signala ali sa većim zakašnjenjem. Dodatne informacije su dostupne na www.bmw.com/bluetooth.
    Nisu svi kontakti prikazani na kontrolnom ekranu i /ili svi detalji kontakata na mobilni uređaju nisu prikazani. Prenos kontakata zavisi od mobilnog uređaja i vozila. Broj kontakata je ograničen sistemom. Dodatne inforamcije su dostupne na www.bmw.com/bluetooth.

  • Zašto telefonski imenik na mom Blackberry uređaju nije prikazan u vozilu?

    U mnogim slučajevima, Blackberry mobilni uređaji funkcionišu u Enterprise režimu. U tim slučajevima, IT administracija kompanije definiše politiku bezbednosti.
    U većini slučajeva problem se može rešiti prilagođavanjem jednog od sledeći bezbednosnih podešavanja. Molimo vas proverite da li neka od sledećih opcija postavljena na NO:
    Options > Security Options > General Settings > Insert Address Book > No
    Ako ne možete promeniti ovu opciju ili ne uspevate da rešite problem, molimo vas konsultujte se sa vašim IT administratorom.

  • Office folder ne sadrži stavke menija za Vesti, Kalendar, Zadaci, Napomene.

    Pre svega, proverite na www.bmw.com/bluetooth, da li vaš mobilni uređaj podržava željene funkcije u vezi sa vašim vozilom. Takođe proverite da preuzimanje elektronske pošte, tekstualnih poruka i kalendarskih zadataka, napomena ne počinje dok se telefonski imenik nije potpuno prebacio. To može potrajati nekoliko minuta, u zavisnosti od veličine i sadržaja telefonskog imenika. Osim toga, proces preuzimanja se prekida prilkom telefonskog razgovora.

  • Nakon uspostavljanja Bluetooth konekcije, zvuk obaveštenja se može čuti više puta na mobilnom uređaju. Neki od zvukova se čuju i preko audio sistema vozila.

    Kada se pristupa kalendarskim unosima, zadacima i napomenama, neki mobilni uređaji emituju zvuke. U zavisnosti od mobilnog uređaja, obaveštenja se mogu deaktivirati (na primer, u podešavanjima). Statusne poruke i poruke o greškama koje se mogu pojaviti na mobilnom uređaju se mogu ignorisati.

  • Zašto se notifikacije prikazuju umesto sadržaja poruka (elektronska pošta i tekstualne poruke)?

    U tom slučaju, enkripcija podataka (zaštita sadržaja) sprečava prenos podataka iz zaključanog Blackberry uređaja u vozilo. Ako je Blackberry trenutno otključan unošenjem šifre, poruke će biti ispravno prebačene.
    Kako bi trajno rešili ovaj problem, bezbednosne opcije trebaju biti konfigurisane na mobilnom uređaju na sledeći način: Menu > Options > Security Options > Encryption: Disabled. Ako ne možete uneti ova podešavanja, molimo vas kontaktirajte Blackberry Enterprise Server adminsitratora iz IT odeljenja kompanije.

  • Zašto ne mogu da puštam pesme koje sam kupio?

    Kupljene pesme često imaju zaštitu od kopiranja (DRM: Upravljanje Digitalnim Pravima). Pesme sa zaštitom od kopiranja se ne mogu pustiti i preskaču se. Sledeća pesma na listi se pušta. Ista procedura se odnosi na pokvarene i defektivne pesme.

  • Zašto čujem smetnje kada puštam moje pesme?

    Molimo vas proverite vaše MP3 fajlove i ponovo ih snimite ili snimite putem drugog softvera. Ako ste povezali vaš mobilni uređaj putem AUX utičnice, podesite jačinu zvuka na vašem uređaju na maksimum a potom podesite jačinu na audio sistemu vašeg vozila.

  • Zašto ne čujem zvuk prilikom puštanja muzike sa mog iPhone/iPod uređaja putem adaptera?

    Molimo vas proverite da li koristite adapter za video snimke. Ako je potrebno izvadite sve kablove iz analogne AUX utičnice.

  • Zašto neke pesme mogu pronaći samo u direktorijumu?

    Ako određene pesme možete pronaći samo u direktorijumu, proverite ID3 oznaku pesme. Ako te informacije nisu pravilno popunjenje, nije moguće sortirati tu pesmu.

  • Promenio sam pesmu kod kuće. Zašto je ne mogu videti u vozilu?

    Ako promenite ID3 oznake fajlova na USB memoriji, ponekad se desi da promene neće biti prepoznate od strane USB audio interfejsa. U tim slučajevima, molimo vas isključite uređaj iz USB audio interfejsa i obrišite fajl na uređaju i ponovo ga snimite. Na taj način primoravate informacije o pesmu da se ponovo pročitaju kada se uređaj sledeći put poveže putem USB audio interfejsa.

  • Ponekad radio se čuje kada se startuje vozilo, iako je USB audio interfejs poslednju put bio korišćen.

    Kada startujete vozilo, sistem pokušava da pusti poslednji korišćen audio izvor. U slučaju USB audio interfejsa, na ovo utiče MP3 plejer koji je povezan. Kada upalite motor, vreme potrebno za prepoznavanje MP3 plejera varira. To zavisi od faktora kao što je veličina, kapacitet i brzina čitanja MP3 plejera. U nekim slučajevima, komunikacija sa MP3 plejerom se ne može uspostaviti dovoljno brzo i vozilo se s toga prebacuje u radio režim.

  • Zašto je ponekad potrebno vremena da USB audio interfejs reaguje na režim nasumičnog puštanja pesama?

    Nasumično puštanje pesma se vrši putem vašeg Apple iPhone/iPad uređaja ili vašeg USB audio interfejsa. Vreme potrebno za usvajanje nasumičnog puštanja pesma zavisi od veličine liste. Kašnjenja se mogu dogoditi prilikom rada sa dugačkim listama.

  • Zašto vidim brojeve umesto, na primer, nazive pesama ili albuma u listi?

    Prikazani brojevi predstavljaju brojeve u listi i prikazani su kada informacije iz vašeg MP3 plejera ne mogu biti dovoljno brzo učitane. Čim infomacije postanu dostupne, nazivi iz liste su prikazani.

  • Zašto ponekad vidim „Data is being read...:“, a zatražena lista se pojavi tek kasnije?

    Ova poruka se pojavi kada brzo skrolujete kroz listu ili kada pregledate foldere sa puno stavki.

  • Zašto meta podaci mojih audio fajlova nisu pravilno prikazani?

    Specijalni karakteri i karakteri sa drugih jezika u ID3 oznakama audio fajlova mogu uzrokvati da meta informacije ne budu tačno prikazane. Ako je potrebno, molimo vas uklonite ove karaktere iz meta informacije ili koristiti drugi program da sačuvate meta informacije.

  • Zašto se moji audio fajlovi puštaju sa različitom jačinom zvuka?

    MP3 fajlovi koji se puštaju na različitim jačinama zvuka, iako jačina zvuka audio sistema nije menjanja, često imaju veze sa samim MP3 fajlovima. Molimo vas proverite podešavanje jačine zvuka prilikom koverzije audio pesama u MP3 fajlovi, ako je potrebno ponovo ih konvertujte u MP3 fajlove. Takođe možete koristiti program koji standardizuje jačinu zvuka vaše muzike.

  • Zašto muzički filter na mom Apple uređaju nije sačuvan?

    U slučaju starijih verzija softvera, muzički filter se ponekad ne sačuva na vozilu. S toga, morate ažurirati verziju softvera vašeg Apple uređaja. Verziju softvera instaliranu na vašem Apple uređaju možete proveriti prateći putanju: Settings > General > About > Version.

  • Zašto vidim crnu sliku kada puštam video snimak sa mog iPhone/iPod uređaja?

    U retkim slučajevima, moguće da će crna slika biti prikazana kada imate aktivne aplikacije koje rade u pozadini vašeg Apple uređaja. U tom slučaju, ugasite aplikacije koje nisu potrebne, putem programa za upravljanje aplikacijama na vašem telefonu.

  • Zašto snimci sa mog iPhone/iPod uređaja nisu centrirani prilikom puštanja?

    Molimo vas izaberite željeni iPhone/iPod video snimak ponovo ako se video ne pojavi na sredini vašeg ekrana. Najbolji kvalitet reprodukcije video snimka ćete postići ako su video podešavanja na vašem iPhone/iPod podešena na NTSC a Widescreen opcija na ON.