Ubrzanje 0-100 km/h u s |
4.3 (4.1) |
Maks. izlaz u kW (KS) pri 1/min |
317 (431)/5,500–7,300 |
Kombinovana potrošnja u l/100 km |
9,1 (8,3) |
Emisija CO2 u g/km |
209 (194) |
Težina bez opterećenja EU u kg |
1.635 (1.660) |
Beskompromisni sportski automobil visokih performansi sa četvora vrata, koji oduzima dah. S nizom tehničkih inovacija inspiriranih moto-sportom. Za još veću dinamiku i još agilnije rukovanje. Za trenutke vožnje nabijene adrenalinom u kojima jedna stvar odmah postaje jasna: ovo je postavljanje ličnih rekorda - BMW M3 Limuzina.
FASCINANTAN OBRAZAC JEZIKA.

Dinamičan dizajn.

Sportske linije.

Moćan prednji deo.

Izražajan zadnji kraj.

Aerodinamični elementi.

Ekskluzivan karbonski krov.

Potpuna LED svetla.



M COMPETITION PAKET.
Zahvaljujući poboljšanoj snazi motora i specijalno konfigurisanom prilagodljivom M vešanju, M Competition paket nudi primetan porast u dinamici vožnje. M sportski izduvni sistem s dva crna, hromirana auspuha stvara snažan, pun zvuk motora. Paket takođe uključuje M lagana sportska sedišta i ekskluzivne M lakometalne toćkove od 20 inča s različitim gumama.
450 KS
S opcionim M Competition paketom, BMW M3 Limuzina izdvaja još više dinamike iz 331 kW motora. Takođe uključeno: posebno prilagodljivo M vešanje, polirani M lakometalni točkovi od 20 inča stila Star-Spoke 666 M s različitim gumama i M sportski izduvni sistem za još karakterističniji zvuk.

DOBRODOŠLI DO KRAJNJIH GRANICA.

Takođe možete reći da je BMW M3 Limuzina pravi vrhunski sportski auto van trkačke staze. Uvek pruža izuzetno precizno i okretno rukovanje – pre svega u zahtevnim situacijama vožnje. Ovde moćni M motor donosi silom snagu na asfalt, ali uvek u precizno izmerenim dozama koristeći ručni menjač M sa šest stepena prenosa ili – bez prekida – preko menjača s dvostrukom spojkom sa sedam brzina.
DOBRODOŠLI DO KRAJNJIH GRANICA.
Takođe možete reći da je BMW M3 Limuzina pravi vrhunski sportski auto van trkačke staze. Uvek pruža izuzetno precizno i okretno rukovanje – pre svega u zahtevnim situacijama vožnje. Ovde moćni M motor donosi silom snagu na asfalt, ali uvek u precizno izmerenim dozama koristeći ručni menjač M sa šest stepena prenosa ili – bez prekida – preko menjača s dvostrukom spojkom sa sedam brzina.

M TWIN POWER TURBO REDNI ŠESTOCILINDARSKI BENZINSKI MOTOR.
3.0 l M TwinPower Turbo redni šestocilindarski benzinski motor spaja najbolje od dva sveta: visoke nivoe obrtaja sposobne do 7.600 obrtaja u minuti, i superiornu snagu koja kulminira u najvećem obrtnom momentu od 550 Nm. Bi-turbo direktno ubrizgavanje i tipično M fino podešavanje osiguravaju da motor reaguje direktno na čak i najmanji dodir papučice gasa, uz snažan potisak i samouverenu vučnu snagu. Brojne inovacije poput konstrukcije bez košuljice ili upaljača, kovanog kojenastog vratila izgrađenog na inteligentnom laganom konceptu gradnje, poboljšnoj dinamiici i ubrzanju, smanjenoj potrošnji i omogućenoj optimalnoj raspodeli osovinskog opterećenja od gotovo 50:50. Nagrada: neprikosnovena okretnost koju impresivno naglašava nesumnjivi zvuk M motora.
Potrošnja goriva i emisije CO2.
-
Brojke u zagradama odnose se na vozila sa sedmobrzinskim M menjačem i dvostrukom spojkom uz opciju Drivelogic.
Rezultati EU ciklusa ispitivanja i potrošnja goriva zavise od odabranog formata guma. Ilustrovani modeli uključuju dodatnu opremu.
Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 novih putničkih automobila mogu se naći u "Vodiču za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen te preko linka http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te nisu deo ponude; oni su namenjeni samo kao osnova za upoređivanje različitih tipova vozila. Emisije CO2 koje nastaju tokom proizvodnje i isporuke goriva ili drugih izvora energije zanemaruju se prilikom određivanja emisija CO2 u skladu uz Direktivom 199/94/EK.