UZBUĐENJE+

BMW M

BMW M4 Coupe. Radikalno više.

BMW M

UZBUĐENJE+

BMW M4 Coupe. Radikalno više.

UZBUĐENJE+ BMW M4 Coupe. Radikalno više.
BMW M

Ubrzanje 0-100 km/h u s

4.3 (4.1)

Maks. izlaz u kW (KS) pri 1/min

317 (431)/5,500-7,300

Kombinovana potrošnja u l/100 km

8.8–8.3

Emisija CO2 u g/km

204 (194)

Sportista visokih performansi za puteve i staze, za savršena kontrolisana kočenja, krivine pri velikim brzinama i dugim ravnim delovima između. Za adrenalinska iskustva vožnje, kada ruke obuhvate volan sa prstima na gotovs kako bi menjali dugmad menjača. Vozač u M sportskim sedištima postaje jedno s vozilom. Sportski automobil predodređen za ubrzavanje pulsa – BMW M4 Coupe.

FASCINANTAN OBRAZAC JEZIKA.

Uzbudljiv dizajn.

Bezuslovnog sportskog duha, s dinamičnim dizajnom i opipljivim intenzitetom koji je bez premca na putu. Impresivan prednji deo s velikim ulazima za vazduh najavljuje ogromnu snagu BMW-a M4 Coupé, kao i izražajni aluminijumski lakometalni točkovi i mišićava zadnja strana.

Atletska coupé linija.

Zakrivljeno oblikovanje s tipičnim blagim kosim linijama coupé krova, u kombinaciji s ekskluzivnim lakometalnim točkovima i aerodinamički optimizovanim M spoljnim retrovizorima daje koncentrisani sportski izgled. Izdužena silueta je zaključena prepoznatljivom zadnjom stranom i izražava uzdržanu snagu.

Moćan prednji kraj.

Prednji kraj koji ubada visokim crnim sjajem dvostruke rešetke i veliki usisnici vazduha naglašeni su LED prednjim svetlima s preciznim obrubima. Njihov filigranski dizajn i impresivan sjaj jamče samouvereno prisustvo tokom dana te savršeno osvjetljavaju put ispred vas noću.

Izražajan zadnji kraj.

Zaobljeni lukovi točkova izražavaju ogromnu moć BMW M4 Coupé. Prtljažnik pojačan karbonskim vlaknima s integrisanim zadnjim spojlerom ujedinjuje funkcionalnost i dizajn. Redizajnirana LED zadnja svetla naglašavaju odlučan stav sportskog coupéa, bez obzira jesu li upaljena ili ne. M difuzor i M dvostruke izduvne cevi se izvrsno uklapaju u zadnji donji deo s karakterističnim vazdušnim izlazima.

Aerodinamični elementi.

Kroz dva uspravna otvora za "vazdušnu zavesu" i M škržne elemente na obe strane s integralnim elementima "škrga" smanjuje se aerodinamički otpor oko kučišta točkova. Za optimalno aerodinamičke performanse i, uzgred, za povećan broj otkucaja srca.

Ekskluzivan karbonski krov.

Kao deo inteligentnog laganog koncepta gradnje BMW-a, karbonski krov izrađen od ojačane plastike od karbonskih vlakana (CFRP) pomaže u smanjenju težine vozila, pomicanju težišta automobila naniže. To dovodi do povećanja agilnosti i dinamike prilikom ulaska u zavoje, ubrzanja i kočenja.

Potpuna LED svjetla.

U zadnjim svetlima se takođe rasvetne funkcije izvode isključivo pomoću svetlećih dioda. Njihov produženi L-oblik s dizajnom kontinuirane rasvete tvori fluidan prelaz s poklopcem prtljažnika, ističući prepoznatljiv stil zadnjeg kraja.

M COMPETITION PAKET.

Zahvaljujući poboljšanoj snazi motora i specijalno konfigurisanom prilagodljivom M vešanju, M Competition paket nudi primetan porast u dinamici vožnje. M sportski izduvni sistem sa dva crna, hromirana auspuha stvara snažan, pun zvuk motora. Paket takođe uključuje M lagana sportska sedišta i ekskluzivne M lakometalne točkove od 20 inča s različitim gumama.

ZAUZIMANJE TRKAČKE LINIJE.

BMW M

ZAUZIMANJE TRKAČKE LINIJE.

BMW M4 Coupé je prošao stotine testova na stazi kako bi izoštrio brojne inovacije proizašle iz moto-sporta do sazrevanja proizvodnje. Rezultat je više nego impresivan: koncentrisana snaga s ubrzanjem koje oduzima dah susreće izuzetno okretnu i visoku preciznost upravljanja. U bilo kojoj situaciji vožnje. Na svakoj površini. Zajamčena injekcija adrenalina je uključena - zajedno sa poznatim osmehom.

M TWIN POWER TURBO REDNI ŠESTOCILINDARSKI BENZINSKI MOTOR.

3.0 l M TwinPower Turbo redni šestocilindarski benzinski motor spaja najbolje od dva svijeta: visoke nivoe obrtaja sposobne da postignu do 7.600 obrtaja u minutu, i superiornu snagu koja kulminira u najvećem obrtnom momentu od 550 Nm. Bi-turbo direktno ubrizgavanje i tipično M fino podešavanje osiguravaju da motor reaguje direktno na čak i najmanji dodir papučice gasa, uz snažan potisak i samouverenu vučnu snagu. Brojne inovacije poput konstrukcije bez košuljice ili upaljača, kovanog kolenastog vratila izgrađenog na inteligentnom laganom konceptu gradnje, poboljšnoj dinamiici i ubrzanju, smanjenoj potrošnji i omogućenoj optimalnoj raspodeli osovinskog opterećenja od gotovo 50:50. Nagrada: neprikosovena okretnost koju impresivno naglašava nesumnjivi zvuk M motora.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Brojke u zagradama odnose se na vozila sa sedmobrzinskim M menjačem i dvostrukom spojkom uz opciju Drivelogic.

    Rezultati EU ciklusa ispitivanja i potrošnja goriva zavise od odabranog formata guma. Ilustrovani modeli uključuju dodatnu opremu.

    Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 novih putničkih automobila mogu se naći u "Vodiču za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen te preko linka http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te nisu deo ponude; oni su namenjeni samo kao osnova za upoređivanje različitih tipova vozila. Emisije CO2 koje nastaju tokom proizvodnje i isporuke goriva ili drugih izvora energije zanemaruju se prilikom određivanja emisija CO2 u skladu uz Direktivom 199/94/EK.