Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
POTPUNI FOKUS NA VAŠE UŽIVANJE U VOŽNJI.
BMW Servis.
Kvalitet, efikasnost i inovacije: tri kamena temeljca stručnosti koju vam nudi BMW Servis – danas i sutra. Čak i pre nego što novi BMW model uđe u proizvodnju, naši inženjeri razvijaju inovativne servisne koncepte i funkcije. Posvećeni smo tome da vam pružimo prvoklasnu uslugu za vaš BMW automobil i beskompromisno iskustvo vožnje.
AUTOMOBILSKA TEHNOLGIJA IZ BMW-A.
Temeljan pristup servisiranju: možete pogledati servisni status – koji je baziran na stvarima koje se zapravo moraju obaviti – iz udobnosti vašeg automobila. Povezanost između sistema u vašem automobilu, vašeg BMW Servisnog partnera i BMW sedišta se koristi za optimizaciju servisnog procesa. Ovim putem se olakšava zakazivanje servisa i u stanju ste da izbegnete plaćanje za posao koji zapravo nije neophodan.
BMW SERVISNI PARTNERI.
Uvek van na usluzi: zahvaljujući mreži širom sveta, retki su slučajevi da ćete biti daleko od BMW Servisnog partnera. Bez obzira gde se nalazite, povezanost sa BMW sedištem i stalan prenos znanja olakšava optimalno servisiranje.
Ako dopustite vašem lokalnom BMW Servisnom partneru da se pobrine za vas, možete biti sigurni da ćete primiti stručno, kvalitetno servisiranje od strane temeljno obučenih specijalista , koristeći računarsku i dijagnostičku opremu.
DIJAGNOSTIKA UNUTAR AUTOMOBILA.
Visoko tehnološka usluga: ugrađena mogućnost dijagnostike vozila identifikuje i unapred beleži potencijalne kvarove na električnim i elektronskim sistemima vozila. Na osnovu te dijagnostike, računarski sistemi vrše brzo i precizno lociranje problema. Osim toga, postoji interaktivna, dvosmerna komunkacija između BMW Servisnog partnera i specijalista u BMW sedištu kako bi se održali visoki standardi servisiranja.
UVEK U TOKU SA SERVISOM NA OSNOVU TRENUTNOG STANJA VOZILA.
Davno, 1982 godine, BMW je postao prvi proizvođač automobila koji prestao da servisira vozila na osnovu određenih vremenskih intervala i usvojio je pristup servisiranju baziran na stvarnim potrebama. U zavinosti od modela, stanje potrošnih delova i tečnosti u vozilu se određuje uz pomoć senzora i algoritama, ili se bazira na parametrima kao što je kilometrađa i stil vožnje.
Kada startujete motor, ekran prikazuje status vozila i kada je sledeći servis – sa prednosti da ste upitani da servisirate automobila samo kada je to zapravo potrebno.
ČITAČ KLJUČA.
Inovativan, brz i pouzdan: na BMW modelima napravljenim od 2000 godine, važni podaci kao što je identifikacioni broj vozila, kilometraža i potreba za servisiranjem su skladišteni unutar ključa. Vaš BMW Servisni partner može pristupiti tim informacijama putem elektronskog uređaja – Čitača ključa – kada odvezete automobil na servis. Na ovaj način se izbegava nedoumica i pogrešno prenošenje informacija i imate više vremena da diskutujete o specifičnim stvarima sa vašim BMW Servisnim savetnikom.