BEZ OGRANIČENJA+
Novi BMW M4 Cabrio. Radikalno više.

Ubrzanje 0-100 km/h u s |
4.6 (4.4) |
Maks. izlaz u kW (KS) pri 1/min |
317 (431)/5,500–7,300 |
Kombinovana potrošnja u l/100 km |
9.1 (8.7) |
Emisija CO2 u g/km |
213 (203) |
Težina bez opterećenja EU u kg |
1,840 (1,865) |
Adrenalinom pokrenut juriš na sunce. Uz visoku preciznost rukovanja, zadivljujuću agilnost i uzbudljivu dinamiku. Uz motor koji upadljivo pokazuje svoju superiornost. Uz niz tehnologija čiji je sportski pedigre očit. Uz garanciju koja se ogleda u sigurnom osmehu s otvorenim krovom: BMW M4 Cabrio simbolizuje ambicioznu slobodu na četiri točka.
FASCINANTAN OBRAZAC JEZIKA.

Energičan dizajn.

Linije poput Coupé-a.

Moćan prednji kraj.

Izražajan zadnji kraj.

Aerodinamični elementi.

Sklopivi krov.

Potpuna LED svetla.


M COMPETITION PAKET.
Zahvaljujući poboljšanoj snazi motora i specijalno konfigurisanom prilagodljivom M vešanju, M Competition paket nudi primetan porast u dinamici vožnje. M sportski izduvni sistem s dva crna, hromirana auspuha stvara snažan, pun zvuk motora. Paket takođe uključuje M lagana sportska sedišta i ekskluzivne M lakometalne točkove od 20 inča s različitim gumama.
450 KS
S opcionim M Competition paketom, BMW M4 Cabrio izdvaja još više dinamike iz 331 kW motora. Takođe uključeno: posebno prilagodljivo M vešanje, polirani M lakometalni točkovi od 20 inča stila Star-Spoke 666 M s različitim gumama i M sportski izduvni sistem za još karakterističniji zvuk.

NEMA GORNJEG OGRANIČENJA.

NEMA GORNJEG OGRANIČENJA.
Vozači BMW M4 Cabrio koji sprintuje prema suncu doživeće trenutke adrenalina vrlo intenzivne prirode. Sve zahvaljujući motoru od 431 KS koji vuče svoju snagu u pažljivo izmerenim dozama. I zahvaljujući brojnim tehnologijama izvedenim iz moto-sporta, kao što su aktivni M diferencijal i M Servotronic, vrhunski sportista uvek reaguje s maksimalnom preciznošću i tehničkim savršenstvom, u čemu ide do krajnjih granica. Zajedno s vašim pulsom.

M TWIN POWER TURBO REDNI ŠESTOCILINDARSKI BENZINSKI MOTOR.
3.0 l M TwinPower Turbo redni šestocilindarski benzinski motor spaja najbolje od dva sveta: visoke nivoe obrtaja do 7.600 obrtaja u minutu, i superiornu snagu koja kulminira u najvećem obrtnom momentu od 550 Nm. Bi-turbo direktno ubrizgavanje i tipično M fino podešavanje osiguravaju da motor reaguje direktno na čak i najmanji dodir papučice gasa, uz snažan potisak i samouverenu vučnu snagu. Brojne inovacije poput konstrukcije bez košuljice ili upaljača, kovanog kolenastog vratila izgrađenog na inteligentnom laganom konceptu gradnje, poboljšne dinamike i ubrzanja, smanjene potrošnje i omogućene optimalne raspodele osovinskog opterećenja od gotovo 50:50. Nagrada: neprikosovena okretnost koju impresivno naglašava nesumnjivi zvuk M motora.
Potrošnja goriva i emisije CO2.
-
Brojke u zagradama odnose se na vozila sa menjačem od sedam brzina i M dvostrukom spojkom uz opciju Drivelogic.
Vrednosti potrošnje goriva utvrđene su na osnovu EU ciklusa vožnje zavisno od specificiranog formata guma. Ilustrovani modeli uključuju dodatnu opremu.
Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 novih putničkih automobila mogu se naći u "Vodiču za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen te preko linka http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te nisu deo ponude; oni su namenjeni samo kao osnova za uspoređivanje različitih tipova vozila. Emisije CO2 koje nastaju tokom proizvodnje i isporuke goriva ili drugih izvora energije zanemaruju se prilikom određivanja emisija CO2 u skladu uz Direktivom 199/94/EK.